vineri, 2 mai 2014

Preferatele Lunii Aprilie



    A sosit timpul sa va arat ce preferate am avut in Luna Aprilie . Sunt cateva , dupa cum se vede , cosuletul da pe 'afara .Aprilie a fost destul de incarcata pentru mine , am fost plecata si in concediu , plus ca din cauza vremii am avut nevoie de ajutoare , dupa cum o sa vedeti .

   





     Parul meu se bucura din plin alaturi de Tratamentul cu ginkgo biloba de la Revlon , un produs foarte bun si extrem de protector . L-am achizitionat de pe site-ul aoro , vine intr-o cantitate de 500 ml si a costat 42 Ron , este mai mult decat avantajos iar despre rezultate nu mai spun . A reusit sa il inlocuiasca pe cel de la , Alix cu succes .

   In Dm am gasit la oferta Gelul de dus de la Orea ( aroma relaxing terapy ) , miroase floral , are 400 ml si a costat pana in 7 Ron . Am fost nevoita sa imi cumpar la urgenta un Gel de dus , deoarece am intampinat probleme cu cel de la Avon v-am povestit AICI .





     Servetele intime de la Biointimo sunt absolut minunate ( ca de obicei ) sunt concepute special pentru ingrijirea si improspatarea zonelor intime . Nu contin sapun . Extraordinare pentru a le avea la tine , sunt ambalate individual , un lucru bun , astfel ca le poti lua cu tine , la sala , servici , in calatorii - si atunci cand simti nevoia le utilizezi ! Mie nu imi lipsesc din geanta . Pachetul contine 30 buc. - nu stiu pretul lor deaoarece - acest produs face parte din premiul pe care l-am castigat pe pagina lor de Facebook , AICI . Le recomand cu toata inima .




    Tenul meu a fost rasfatat cu produse marca Vichy si La Roche-Posay , in primul rand ( am spus-o si o mai spun ) Apa Termala nu trebuie sa ne lipseasca si geanta , mai ales ca se aproprie sezonul cald , asadar eu folosesc momentan mini-size-ul de la Vichy , 50 ml - este buna , am avut-o si pe cea de la Avene ( dar , hey - este o simpla apa termala ce face cam acelasi lucru indiferent de marca ).

   In concediu m-am bucurat de Lotiunea Micelara La Roche- Posay , un mini-size de 50 ml , a venit in acel kit cadou pe care il primeai la achizitionarea oricarui produs din Gamele participante . Imi place mult cum miroase , este indicata pentru fata , buze si ochi . Efectul este fresh , tenul este improspatat iar ceea ce nu a disparut in procesul demachierii cu siguranta va fi indepartat odata ce folosesti Lotiunea Micelara .

  Crema preferata este Aqualia Thermal by Vichy , ofera o hidratare de pana la 48 h , miros placut , textura de gel . Imi place ca se absoarbe foarte bine in piele si dupa ofera catifelare tenului . Am pregatit si un review , curand mai multe detalii .




    Acest fond de ten Nude Magique , eau de teint by L'oreal , cred ca nu o sa fie preferat doar in Aprilie , eu am nuanta Pure Beige , nr 140 , imi place mult textura , faptul ca rezista toata ziua , nu se strange este minunat dar ma deranjeaza ca vine intr-o cantitate de 20 ml  si este intr-o sticluta , adica in momentul in care vrei sa il folosesti , mereu , da mereu curge mai mult decat trebuie ( mi-ar fi placut sa fie cu pompita ). In rest toate cele bune despre acest produs .

  Flormar a fost alaturi de mine prin corectorul Lifting concealer cu SPF 20  nr. LC03 Soft Honey , are 12 ml , insa fiind un pic mai inchis decat tenul meu , o sa dureze ceva , pentru ca la o aplicare folosesc o bobita din produs . Are o putere mare de acoperire ( il folosesc pentru a'mi ascunde alunitele si cei cativa pistrui ).




    
     Am folosit foarte mult Luna trecuta Fardul individual de la L'oreal nr. 154 , nuanta Quartz Rose . Are o textura ultrafina , culoarea este superba ,  roz cu mult sclipici - insa in momentul in care este aplicat sclipiciul nu mai este evident - am gasit prin arhiva o poza unde l-am folosit ca sa vedeti exact nuanta .



     Asa arata fardul aplicat - se vede minunat , l-am tot folosit deoarece este o nuanta placuta , delicata si eu am ochii verzi asa ca se vede ok .






    Usor usor revin la Prima mea dragoste Rimmel London , care a fost inlocuit cu nerusinare de L'oreal , dar in Aprilie a intrat in rutina mea cu Pudra 3 in 1 - bronzer , blush si iluminator . Nuanta Spring Flower nr. 008 . Este lacut , rezistent si accesibil . Uitasem cum e sa le folosesc produsele .





   
    Testez de Luna trecuta niste produse oarecum noi pentru mine de la Maybelline , si anume Fondul de ten mineral . Am 2 testere cel deschis se numeste Golden Sand nr. 08 si cel de-al doilea Rose Amber nr. 09 , nu stiu ce sa spun despre ele , imi plac , au textura usoara , se aplica bine , rezistente ( cand nu am dispozitie pentru fondul de ten crema optez cu placere pentru acestea ) . Momentan sunt printre preferate , vedem cum se vor descurca .



     Pentru Mascara am doua variante LOreal si E.l.f - le-ati mai vazut , am tot scris despre ele . Le ador si cam atat - vreau sa imi fac timp printre alte review-uri sa va arat diferenta si mai exact de ce le combin eu .





     Pentru buze m-am decis cu greu la 2 produse , Carioca de la Sephora si Luciul de la Flormar , sunt minunate si merg bine impreuna , Carioca ma ajuta sa dau conturul iar Luciul completeaza . Culorile se imbina perfect roz ( carioca sephora nr. 02 Pink ink )  cu zmeura coapta ( Flormar , L421 ) . Am facut si o poza sa vedeti exact despre ce scriu aici .


   Nu a reusit telefonul meu sa surprinda frumusetea reala insa poza nu este departe de adevar .



     Ultimile doua produse din Lista care putea continua lejer sunt Oja Golden Rose din gama Selective , se numeste Ruby Cocktail , nr. 33 , un rosu foarte frumos . Imi place .

 
   Despre Parfumul Coco Mademoiselle Chanel nu am eu ce sa spun , el este divin ca asa este , nu trebuie sa il laud eu . Ma uit cam urat la sticluta , nu stiu ce se intampla dar pe zi ce trece scade continutul si tare imi e ca Luna viitoare il voi gasi in Terminatele Lunii ceea ce nu ma face sa sar in sus de bucurie ! Tot zic sa il pastrez pentru ocazii speciale nu sa ma dau cu el si cand merg la culcare , vorba aia nu este Parfum de nanita la pretul care il are .

    Dragile mele acestea sunt produsele pe care le-am utilizat mai cu spor in Luna Aprilie , daca printre ele sunt si produsele preferate voua , astept cu mare drag si placere comentariile voastre. Va doresc o seara linistita cu vise cat mai placute . Pupici

2 comentarii: