marți, 20 mai 2014

Review Montagne Jeunesse , MUD PAD








  
    Dragile mele azi am avut o zi destul de grea si spre seara am zis ca merit un moment de liniste , relaxare , si cine ma putea ajuta mai bine decat MONTAGNE JEUNESSE , asa ca am umblat  la cutiuta cu bunatati si am scos Masca MUD PAD - Masca cu namol de la Marea Moarta .

Detalii despre produs  :

Rolul sau este de a curata tenul in profunzime .
Namolul de la Marea Moarta are acest rol si deschide porii blocati pentru a purifica si catifela pielea .
Culoare , verde -deschis . Miros finut .
Cantitate - 20 g .
Se foloseste intocmai cum este specificat pe ambalaj .
Nu se tine pe ten mai mult de 15 min .





     Ingrediente :




Ce beneficii am dupa folosire :

Dupa cele 10 min de relaxare , indepartez masca , doar cu apa calduta , fara sapun sau alte produse de curatare , tenul ramane catifelat si moale .

Dispare senzatie de oboseala de pe chip , pur si simplu ii da o nota de energie si culoare vie .

Imi place senzatie de proaspat si curat . Dupa , cateva minute imi mangai fata si ma surprinde cat este de fina , Masca miroase frumos a Mare .

Un plic imi ajunge pentru 3 utilizari , deoarece la primul plic am incercat cu degetele si am observat ca se risipea destul produs , asa ca am achizitionat o pensula pentru fond de ten ( no name ) , care numai pentru fond de ten nu este , insa pentru aplicarea mastilor de genul acestei sa dovedit perfecta . Intinde foarte bine , iei din plic exact cat produs ai nevoie .





   Buretelul de la Sabon , este special pentru fata si ma ajuta la indepartarea Mastii . Recomand astfel de bureteii .








  Sunt foarte incantata de aceasta Masca , consider ca este perfecta pentru zilele in care tenul nu mai face fata stresului de peste zi . Acesta este al- doilea plic , mi-a placut produsul si mi-am propus sa fac un ritual impreuna cu Montagne Jeunesse .

Dragile mele va pup , va doresc o seara excelenta si daca ati folosit si voi aceasta Masca sau produsele marca Montagne Jeunesse astept parerea voastra intr-un comentariu ! Pupici




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu