duminică, 18 mai 2014

Testare The One by Oriflame








   Asa cum am promis in articolul trecut ,cel in care v-am prezentat produsele THE ONE primite spre testare , azi va prezint un machiaj realizat cu acestea .  Articolul de prezentare il gasiti AICI .



   Am pregatit masuta de lucru intr-un mod cat mai placut si mai drag mie , apoi am zabovit putin , fiindca nu stiam ce fard sa aleg ( din cele 3 ) , imi plac in mod egal toate trei  , nu a durat mult pana ce au devenit preferatele mele .

  In primul rand m-am demachiat , apoi am aplicat o crema hidratanta  .





   Urmatorul pas a fost aplicarea Fondului de ten , illuskin foundation The One .




     Incepe sa prinda contur , tenul . Nuanta este perfecta , pentru mine ( natural beige ). Continuam prin aplicarea corectorului .




   Semnele facute de ochelari s-au diminuat ( este singurul corector , folosit de mine pana acum ce a reusit aceasta performanta ). Urmeaza pudra .



   Nu folosesc aplicatorul din dotare , deoarece este prea dragut si de un alb imaculat . Am preferat sa utilizez o pensula . Se lucreaza foarte usor cu acest produs .

    Urmeaza machiajul , am realizat un look dragut , de zi prin combinatia fardului Beige Pearl cu Olive Green.






    Urmeaza mascara si Luciu . Despre Mascara Volume Blast The One numai cuvinte de lauda , este minunat , imi place in primul rand periuta  . Primeste o bila alba deoarece este pigmentat , folosindu-l ajung fara prea mult chin la rezultatul dorit .

   Ambele Luciuri de buze Power Shine The One , imi plac ,de cand le-am primit nu au parasit geanta , nuantele sunt pigmentate insa nu intr-un mod prea tipator ,se pot purta pe timp de zi cu usurinta fiindca sclipiciul este unul cu bun simt .Rezintente si uimitor de hidratante . Pentru mine era important sa tolerez mirosul ,si cu ele nu am avut niciun fel de probleme . Am observat ca merg bine si impreuna.

Pentru look-ul de azi am ales nuanta Trendy Berry .





       Curioase ce a iesit ? Mie imi place rezultatul si mai ales usurinta cu care am lucrat ( referitor la produse ) , modul in care se aseaza  pe ten .












Dragile mele aceasta este machiajul realizat impreuna cu produsele The One by Oriflame , ma caracterizeaza si merge foarte bine ( este vizibil ) chiar daca port ochelari . Va pup si va doresc o zi plina de zambete si caldura sufleteasca . 



9 comentarii:

  1. Intr-adevar iti vin foarte bine produsele , imi place ce a iesit si usor de realizat . Bravo .

    RăspundețiȘtergere
  2. O zi placuta si tie! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca iti place . Multumesc frumos draga mea Lamiita ! :* Intr'adevar sunt produse minunate si de calitate , am luat catalogul la verificat si preturile sunt putin cam marisoare insa merita !

    RăspundețiȘtergere
  4. Daniela , multumesc din suflet ! Te pup si te imbratisez ! Mai sunt problema cu acel cod de protectie ??

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce dragut tia iesit, esti o dulcica♥

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria , scumpa mea , ma bucur mult mult ca iti place ! Te pup si te imbratisez ! Si tu esti o fata minunata :*

    RăspundețiȘtergere