miercuri, 18 iunie 2014

Concurs 1 ( partea 2 )











      Dragile mele revin cu un nou concurs defapt acelasi concurs insa partea a-doua-a . Vreau sa precizez ca acest gen de concurs este realizat cu acordul dumneavoastra ( cu buna stiinta ca aceste produse sunt desigilate si utilizate in vederea anumitor articole sau swach-uri ) .

      Cum era normal si de aceasta data vor exista 2 castigatoare / doua premii .  Vreau sa va povestesc putin si despre ceea ce contin aceste premii :


     PREMIUL I :

- crema hidratanta de fata marca Cosmence ( un brand excelent din Italia ) , crema a fost utilizata de doua ori , mai multe detalii despre ea gasiti pe internet , de ce se afla aici ? pentru ca momentan am desfacute 3 creme de fata de zi , imi este imposibil sa le consum si daca le tin risca sa expire , ceea ce nu imi place .
- ser vegetal Yves Rocher , primit cadou , Tara de provenienta este Spania , nu este utilizat ci doar testat , se afla aici deoarece astfel de produse nu intra in rutina mea momentan si nici nu am inteles cum trebuie folosit , nici cand trebuie aplicat asa ca am scos din tub putin produs sa vad cum miroase si ce fel este textura .
- mostra de crema Q10 Nivea .


   PREMIUL II :

- corector The One , Oriflame , folosit o singura data pentru un articol ( foarte putin am utilizat ) , se afla aici pentru ca am deja unul desfacut de la Flormar si eu de obicei nu folosesc corector , foarte rar , nu necesita tenul meu , m-am gandit ca este suficient ca zace unul prin baie cine stie cand il voi termina pe acela , nu are rost sa fie si acesta , poate printre voi exista persoane ce utilizeaza zilnic astfel de produse si are nevoie mai mult de el decat am eu .
- gloss Oriflame The One , nuanta Rose Glacier , este utilizat doar pentru swach - in cadrul unui articol , nuanta nu este pe placul meu , mai am cateva glossuri , si de la The One am o alta nuanta pe care o folosesc frecvent asa ca nu vad ce rost ar avea sa stea stingher prin colectia mea in ideea - ca poate il voi folosi !!


        REGULI :

- sa ma urmariti prin GFC
- sa imi lasati numele cu care ma urmariti .


      DURATA :

       Incepe azi 18.06 .14 - se termina pe 25 .06.14 !


   Va urez mult noroc tuturor ! Pupici

64 de comentarii:

  1. GFC: Katya Manolache sa ne incercam norocul! :) si cred ca sunt prima ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea Katya sa stii ca esti prima ! sa fie cu noroc iti urez , daca tot ai fost curajoasa si ai spart gheata ! :*:* pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. GFC: Mere Verzi
    Mie imi face cu ochiul corectorul din premiul 2 si crema Cosmence din premiul 1 :))
    Multumim pentru concursuri Cris! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Fb Alina Hoba
    gfc Alina Hoban
    multumesc♡♡♡

    RăspundețiȘtergere
  5. Sturza Ana Maria :) sunt foarte interesante produsele...tentant :D

    RăspundețiȘtergere
  6. fb preda nicoleta alina , gfc aly22preda

    RăspundețiȘtergere
  7. gfc: Anca Gabriela
    fb: Anca Gabriela Lupu

    RăspundețiȘtergere
  8. GFC:Alina Pink
    fb: Alina Elena ( Just Pink )

    RăspundețiȘtergere
  9. FB si GFC: Fonodi Erika
    Multumim pt. concurs! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. gfc: Anca Amydia!multumim pt concurs!

    RăspundețiȘtergere
  11. FB. Lucica Lazar
    GFC. lucicalazar2
    Share. https://www.facebook.com/lucica.lazar/posts/565779466875631
    Multumim pentru concurs! :-* <3

    RăspundețiȘtergere
  12. Cristina Barbieru19 iunie 2014 la 02:38

    Gfc :Cristina Barbieru

    RăspundețiȘtergere
  13. Adomnoaei Cristina19 iunie 2014 la 10:22

    GFC : Adomnoaei Cristina

    RăspundețiȘtergere
  14. GFC: Carmen D

    Multumim pentru concurs! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. GFC Goia Ana Maria
    FB Ana Maria Goia
    sau ana.goia84

    RăspundețiȘtergere
  16. Diana Dia
    FB: Dani Elle
    Esti o scumpa! Multumim de concurs :*:*

    RăspundețiȘtergere
  17. gfc: ANTON MARILENA
    fb: Marilena Anton

    RăspundețiȘtergere
  18. GFC Loredana Voicila
    FB Loredana Voicila

    RăspundețiȘtergere
  19. Gfg: Luciana Mocanu Florea ,Bravoooooo si la mai multe concursuriiii iuhuuu :******

    RăspundețiȘtergere
  20. FB:Janeta Janet
    GFC:jane(janeta_20072001)

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna!
    gfc: nadia candrea
    fb: nadia alina candrea
    Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  22. GFC: ionelia cristina nichita
    FB: crystyna nichita
    share:" https://www.facebook.com/crystina.nichita/posts/564235120351860

    RăspundețiȘtergere
  23. fb Cristina-Elena Antohe
    gfc cristina elena antohe

    RăspundețiȘtergere
  24. ioana alexandrescu24 iunie 2014 la 04:01

    gfc ioana alexandrescu

    RăspundețiȘtergere
  25. lautarescu adriana24 iunie 2014 la 04:01

    gfc adriana lautarescu

    RăspundețiȘtergere