miercuri, 28 mai 2014

Herra Hair Perfume , Parul meu te iubeste !










    Am primit spre testare Herra Hair Perfume , un accesoriu foarte chic pentru parul meu .  Pana acu' ceva luni , nici nu stiam ca exista un astfel de produs , am tot auzit despre diferite spray-uri pentru stralucire , volum , intretinere culoare insa un parfum dedicat parului - chiar mi-a stranit curiozitatea si mi-am dorit foarte mult sa pun mana pe el .  Astazi a venit timpul sa va detaliez experienta mea dobandita in cele 7 zile de utilizare .

    Herra Hair Perfume surprinde de la prima ' intalnire ' - vine intr-un ambalaj foarte elegant , simplu si cochet . Parfumul are un ambalaj pe masura , o sticluta de 50 ml , simpla , calitativa , o combinatie reusita intre negru si auriu - ofera un aer luxuriant .  Inspirat de Hera , zeita greaca a femeilor , renumita pentru frumusetea si parfumul ei , parfumul de par Herra evoca aceeasi alura irezistibila si adopta paunul Herei ca sigla a brandului . Herra Hair Perfume este distribuit in Romania de Sageco Concept  .
  
    L-am testat inca din prima zi , impinsa de curiozitate , fiindca nu am avut pana acum un Parfum pentru par , mi-am spalat parul si inainte de a se usca complet am pulverizat de 2,3 ori , mirosul este extrem de placut , am tot mirosit incercand sa imi dau singura seama despre ce ingrediente este vorba insa nu am reusit , asa ca am facut cercetari si informatiile descoperite m-au bucurat mult .




                         Cum utilizam acest parfum :

   - Dupa ce am spalat parul cu sampon si balsam ( tratament , masca ) , in primul rand se usuca prin tamponare usoara cu prosopul apoi trecem la foehn , inainte de al usca in totalitate pulverizam de 2,3 ori de la lungimea bratului pe tot parul . Herra poate fi re-aplicat pe parcursul zilei , pentru reimprospatare sau pentru protectie , ori sa va bucurati de mirosul captivant . 

                        Ingrediente  : 

  - Extract de floarea-soarelui : ajuta la protejarea parului impotriva razelor UV , care provoaca decolorarea 
  - Glicerina : adauga umiditate , fara a incarca parul 
  - Extract de frunze de masline : protejeaza impotriva poluarii si a oxidantilor
  - Fara sulfat si parabeni . 

    Parfumul este unul discret dar sesizabil , imi place ca rezista pana la doua zile . Pe langa faptul ca parul este parfumat intr-un mod placut Herra il protejeaza de mirosurile neplacute , face fata pana si mirosului de fum de tigara ceea ce ma bucura , deoarece , personal imi petrec o mare parte din zi alaturi de persoane fumatoare . 

    O bila alba primeste pentru faptul ca nu incarca parul , nu il ingrasa , nu afecteaza cu nimic , am fost extrem de atenta la rezultatele sale incercand sa observ si altceva in'afara de beneficii insa dragile mele acest produs ofera doar avantaje , nu am gasit niciun dezavantaj .

  




       Sageco Concept  este un magazin online ce comercializeaza extensii par natural . Ma gandesc de ceva timp sa incerc si eu extensiile , avand in vedere ca de curand am renuntat la parul meu lung in favoarea unui Bob , iar eu sunt o persoana schimbatoare si ma plictisesc destul de repede de un look , de cateva saptamani bune ma gandesc foarte serios la folosirea de extensii .

     De asemenea , din 2012 Sageco Concept este  reprezentant oficial in Romania al brand-ului Tangle Teezer - despre minunatele perii cred ca toata lumea stie , eu nu am avut sansa sa le testez insa urmaresc cu interes fiecare Review sau video pe youtube despre ele . Mi-au starnit interesul si curiozitatea mea atinge apogeul , de acum .

    Dragile mele daca ati folosit Peria Tangle Teezer as fi bucuroasa sa imi lasati parerea voastra intr-un comentariu . Va pup si va doresc o seara minunata alaturi de familie si cei dragi voua . Daca v-am facut curioase in legatura cu Herra Hair Perfume , sa stiti ca il puteti achizitiona de AICI , momentan este redus de la 130 Ron la 80 Ron . Parerea mea e ca merita fiecare banut , vi-l recomand cu cea mai mare placere .

Un comentariu: