duminică, 18 mai 2014

Zambeste , Danone te premiaza !









           Incep prin a le ura un calduros La Multi Ani , Danone !  Pe 15 Mai  s-au implinit 15 ani de la primul iaurt Danone produs in Fabrica din Bucuresti .

          In urma cu 15 ani , iaurturile Danone aratau cam asa :





        Pe atunci eu aveam 9 ani si imi aduc aminte cata bucurie simteam cand mama se intorcea din piata si scotea din plasa un borcanel albastru de iaurtel , nu conta ca era simplu sau cu fructe ( insa , le preferam pe cele cu fructe ).

       A fost alaturi de mine si la bine si la rau , atunci cand dupa masa , mama scotea din frigider desertul ( iaurtel cu capsunica sau caise ) iar cand am fost bolnavioara , mancam doar natural . Oarecum am evoluat impreuna , si Brand-ul Danone a fost nelipsit din casa . Indiferent daca servea drept gustarica intre mese , desert dupa sau era folosit in diverse compozitii pentru prajituri .

      Echipa Blogal initiative ne ofera o Campanie deosebita prin care noi ,bloggari avem dreptul sa ne expunem gandurile bune despre site-ul Brand-ului .Cu asemenea amintiri in spate imi este greu sa nu particip .

     Daca v-am facut curiosi , puteti accesa Danone.Ro sa aflati noutati , informatii utile si sa le oferiti un feedback pozitiv ( consider eu ) . 

    Sa detaliem prima mea impresie asupra site-ului , ce imi place , ce as vrea eu sa apara , imi expun si eu umila mea parere .

   Ce imi place :

  -  Prima data am verificat sectiunea Cariere :) ... Am ramas placut surprinsa : Danone angajeaza zambete , cat de bine suna , foarte frumosa abordarea .

  - Imi place initiativa lor si conceptul pe care l-au lansat , si anume : o data pe saptamana primesc vizitatori in Fabrica Danone din Bucuresti ( aviz amatorilor ) , pacat pentru mine , ca nu sunt din Bucuresti , tare mi-ar fi placut sa merg , sa vad cum iau nastere toate aceste placeri . Big Like . Foarte bine gandit .

  - Site-ul este aerisit , nu te incarca vizual , gasesti toate informatiile utile , deoarece sunt trecute frumos pe sectiuni , toatul frumos ordonat . Este tot numai un zambet si asa colorat , te face sa zambesti fara motiv , doar intrand si vazand asa multa culoare , in poze persoanele radiaza de fericire , te binedispune . Apreciez acest lucru la un site .

   Lista poate continua - deoarece se vede munca depusa , cu dragoste pentru noi .


    Ce as imbunatati la site-ul Danone :

  - Nu stiu daca sa ii spun asa imbunatatire / i , doar ca as adauga o sectiune speciala , pentru concursuri , consider ca este o modalitate buna de promovare online .

 - Pentru ca sunt femeie , cochetez zilnic cu bucataria m-ar interesa / si mi-ar place sa gasesc pe site-ul Danone o sectiune in care sunt prezentate ideei pentru micul dejun sau retete culinare unde putem include iaurturile .

 - Ca o ultima parere , cred ca ar prinde bine site-ului si o sectiune cu Joculete pentru prichindei , dublu castig , cei mici se bucura , am o activitate si jocurile maresc timpul mediu petrecut de un vizitator pe site .


    Dragi / dragile mele aceasta este umila mea parere despre Site-ul Danone . Ma bucur enorm ca am avut aceasta oportunitate de ami exprima liber parerea , pentru acest lucru le multumesc celor de la Blogalinitiative , mereu ne ofera Campanii frumoase .

5 comentarii: