miercuri, 14 mai 2014

Basmul navelor cu panze ! Invitatie la visare







                                                         Velierul   ' Running on waves'


  Dragile / dragi mei aceasta postare este una diferita , una speciala , mai exact o invitatie ! Multumesc celor de la Blogalainitiative.ro pentru aceasta ocazie / oportunitate ( au cele mai cool Campanii ) .

  In primul rand vreau sa va povestesc despre placerea deosebita cu care scriu acest articol , nu pot sa cred ca la noi in Tara ( mai exact in Constanta ) anul acesta se va tine pentru prima data in Marea Neagra o competitie de nave cu panze . Au fost invitate cele mai spectaculoase veliere din Lume . Festivitatea , premierea si un adevarat Festival pe o perioada de 4 zile se va tine tot aici , in Romania , ce onoare , ce bucurie si placere pentru noi !

   De ce sunt eu atat de incantata de acest eveniment ? Pai cum , de ce ? Pentru ca am copilarit cu povestile tatalui meu - despre Mare , vase , pirati , placerea de a calatori / naviga cu o astfel de minunatie - nu stiam eu ce este exact , insa aveam carti pline cu povesti si cu poze , nopti la rand am visat ca sunt pe Mare intr-o astfel de nava si cum era normal ( i'm a girl ) vine printul si ma scapa de pirati - cate desene erau atunci si exista si acum ?!

  Ce bucurie si onoare as avea sa pot participa la acest eveniment in Calitate de blogger oficial al SCF Black Sea Tall Ships Regatta 2014 , un vis devenit realitate , sa poti atinge povestea , sa urci la bordul fiecarei , numai gandul la aceasta oportunitate imi 'trezeste' adrenalina , bate inima mai tare, mi se intrerupe respiratia !

 Romania participa la eveniment cu doua nave , si anume : Mircea si Adornate - deosebite .

                                                                Velierul   ' Mircea '


                                                                  Velierul  ' Adornate '

       Cat sunt de minunate  , inspira Basm , poveste , ceva ireal insa atat de real ! Dragi mei vreau sa va informeaz, cum puteti face 'cunostinta' cu aceste nave speciale :

   Evenimentul se desfasoara in Portul Constanta in perioada 24 - 27 Mai . Persoanele care vor veni au ocazia să se urce gratuit la bordul celor 14 veliere înscrise în competiţie. Va fi prezent chiar şi Sedov, cel mai mare velier din lume, lung de 117,5 m.

                                                               Velierul  ' Sedov '

     Programul din perioada 24 - 27 Mai , detaliat si exact il puteti gasi accesand pagina - TALLSHIPSCONSTANTA  - Pe site este totul foarte bine structurat , cu orele cand stationeaza navele , cand se vor putea vizita ( cand putem urca la bord ) . Sa nu uit , seara vor exista concerte live !

   Consider acest eveniment o minunata experienta ce nu trebuie ratata dragi /dragile mele , mai ales pentru cei din Constanta ,eu din pacate sunt mai departe insa ,nu as putea sa o ratez sub nicio forma , daca sunteti dragute,cititoarele mele din Constanta mi-ar placea tare mult sa ne intalnim intr-o astfel de atmosfera de vis .

   Ca sa fiu mai explicita voi atasa si un filmulet unde , nu mai este nevoie de cuvintele mele ,o bucurie vizuala , si cand te gandesti ca mai este putin pana se da Startul , parca nu mai pot dormi noaptea .


            
    Navele participante :


Sedov  - clasa A (Rusia) - cel mai mare velier din lume, lung de 117,5 m;
Sea  Adventure – clasa C (Bulgaria);
Running on waves – clasa A (Malta);
Rah Naward – clasa A (Pakistan);
Nadezhda – clasa A (Rusia);
Mircea – clasa A (România);
Kaliakra – clasa A (Bulgaria);
Johanna Lucretia – clasa B (Marea Britanie);
Bodrum – clasa B (Turcia);
Atyla – clasa B (Spania);
Royal Helena – clasa A (Bulgaria);
Adornate – clasa B (România);
Mir – clasa A (Rusia);
Akela – clasa D (Rusia). 






2 comentarii:

  1. Parade au mai fost, poate vase mai mici ca dimensiune, chiar si in Mangalia au poposit unele, dar ma bucur sa stiu ca se organizeaza tot felul de evenimente care vor incanta ochii turistilor si localnicilor. Mult succes! xo

    RăspundețiȘtergere
  2. Mihaela multumesc frumos ! Abia astept acest eveniment ! Nu am mai participat la asa ceva / sau macar asemanator ! Sunt extrem de entuziasmata ! :*

    RăspundețiȘtergere