miercuri, 14 mai 2014

Fericire alaturi de , The One by Oriflame








   Ma bucur enorm ca am putut participa la Campania de testare a produselor THE ONE by Oriflame , pe aceasta cale multumesc echipei ORIFLAME si celor care au gazduit aceasta Campania , echipa BLOGALINITIATIVE.RO , este o experienta minunata sa utilizezi aceste produse zi de zi . Astazi vreau sa fac o mica descriere ( un review amanuntit ) a produselor , fiindca dragile mele le-am incercat pe fiecare in parte .

   M-am hotarat ca azi sa va impartasesc impresiile mele dupa folosire iar maine vreau sa va incant cu un articol plin de poze gen : before & after cu aceste produse.

    In primul rand , cadoul de la Oriflame contine :

- Font de ten
- Corector
- Pudra
- Doua oje
- Doua Luciuri de buze
- Mascara
- Trei farduri de pleaope crema





    Incep cu cele trei produse de baza , pentru mine , fond te ten , corector si pudra . Acestea nu lipsesc din rutina mea zilnica niciodata ( doar daca nu ies din casa ). Am cateva cuvinte pentru fiecare produs .

       1. Fond de ten The One

     Este in nuanta Natural Beige , potrivita pentru mine . Vine intr-o cantitate de 30 ml si un ambalaj minunat si pe gustul meu . O bila alba primeste deoarece are pompita si un mecanism ingenios la aplicare - scoaterea produsul din sticluta se face prin rotirea capacului spre dreapta , apoi dupa ce ti-ai facut treaba rasucesti si continutul este foarte bine pastrat .  SPF 20 . Textura cremoasa si consistenta , nu are efect de masca si am observat ca odata aplicat plus pudra ofera o baza minunata pentru fard . Hidrateaza si foarte bine tenul.

    Rezista bine pe tot parcursul zilei , imi place mirosul care este discret . Pentru mine , personal , acest fond de ten are acoperire mare ( in special pentru alunite si punctele rosii ) .Ma bucur ca nu am avut niciun fel de probleme cu acest produs , eu avand un ten sensibil si pretentios . Asadar imi place acest produs si incet incet urca in topul preferatelor .






                2. Corector The One

       Corectorul vine intr-o cantitate de 10 ml , nuanta Nude Beige , este foarte dragalas , cred ca este primul produs testat , folosit in special pentru cearcane si pentru semnele pe care mi le fac ochelarii cine poarta va intelege la ce ma refer ( acele semne de pe nasuc ) . Imi place acest produs deoarece nu incarca zona unde este aplicat , plus ca aceasta nuanta ma si avantajeaza enorm , de cate ori il aplic am senzatia ca defapt nu aplic corector insa rezultatul este wow - cearcanele sunt diminunate , acoperite / reduse . Acelasi rezultat l-am obtinut si pentru punctele rosii , alunite si ceva cicatrice . Vreau sa precizez ca miroase minunat si ca este perfect pentru zona ochiilor , asta o spun eu - persoana ce poarta ochelari si are o sensibilitate crescuta in aceasta zona . Noul meu preferat .


           3. Pudra The One

     Pudra are 8 g , nuanta Medium , vine intr-un ambalaj dulce tare , are si oglinda , iar aplicatorul este asa dragut incat eu nu am putut sa il folosesc - o combinatie de mov cu un alb imaculat incat mi-a fost mila si am aplicat-o cu o pensula . Este deschisa , imi doream ceva mai inchis putin , insa atunci cand este combinata cu fondul de ten , se vede ok . Obisnuiesc sa folosesc uneori doar pudra insa aceasta fiind deschisa - merge doar in combinatie cu fondul te ten . In poza de mai jos puteti observa mai bine nuanta !


 
    Mergem mai departe cu descrierea si va arat cele trei farduri de pleoapa crema - niste nuante superbe si am ramas surprinsa de cat sunt de pigmentate , incredibil !






1. Nuanta Golden Brown
2. Nuanta Beige Pearl
3. Nuanta Olive Green

    Fiecare vine intr-o cantitate de 4 g , cum am scris si mai sus , m-au impresionat extrem , sunt atat de cremoase si atat de pigmentate incat am stat si m-am gandit putin daca am mai folosit ceva asemanator si raspunsul este nu . Posibil ca sunt asa din cauza compozitiei ( crema , pufoasa ) iar eu am lucrat doar cu farduri minerale si praf . Imi plac toate trei enorm insa am un preferat - Olive Green !! Am ochii verzi si atunci cand port acest fard ochii sunt bine definiti si nuanta nu este vulgara . Minunate aceste farduri , sunt curioasa ce nuante mai sunt - ( ma gandesc serios , sa maresc colectia ).


    Printre primele produse testate / incercate atunci cand am primit coletul se afla si ojele The One - nu am rezistat pana acasa ( am primit coletul la servici ) si avand prin geanta dischete si acetona am si aplicat cele doua nuante .




1.Orchid
2.Cappucino

    Frumos ambalate ( ca toate produsele  din Gama The One ) , aceeasi senzatie ca si la farduri am avut-o , sunt extrem de pigmentate , eu fiind obisnuita sa aplic oja in doua straturi , cu ele nu a fost nevoie si de al-doilea strat , nuantele sunt minunate - manichiura a rezistat 4 zile in conditiile in care eu gatesc zilnic , spal vase zilnic , ordine prin casa , nu am intampinat probleme . Am realizat o manichiura frumoasa combinandu-le .


 
         Urmatoarele produse sunt doua Luciuri de buze si Mascara . Luciurile de buze de cand au intrat in posesia mea nu au mai parasit portfardul din geanta , le iau cu mine peste tot .


1. Luciu de buze in nuanta Trendy Berry , 5ml
2. Luciu de buze in nuanta Rose Glacier , 5ml
3. Mascara nuanta Black , 8ml

      Imi place periuta de la rimel foarte tare , subtirica , perisori sunt fermi , nu incarca deloc genele . Da un volum subtil si genele sunt arcuite perfect . Rezista bine pe tot parcursul zilei , nu se farmiteaza . Un produs ce isi face treaba bine .

     Luciul de buze este pigmentat si contine sclipici . Cel roz miroase a pepene galben si cel inchis miroase a cirese , merg bine impreuna . Ador mirosul lor , faptul ca rezista / sunt pigmentate si datorita sclipiciului merg si la un make-up de seara mai special , glamour.



     Dragile mele aceasta este parerea mea sincera in legatura cu experienta The One , sunt incantata de produse si culmea sunt nuantele mele - Produse de calitate ce isi fac treaba ! Voi ati incercat / testat produsele din Gama The One by Oriflame ? Pupici

10 comentarii:

  1. Buna draguta super produsele,imi plac mult culorile in special cele de la lacurile de ungii :) Din pacate nu am incercat nuimic din aceasta gama.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut placerea si onoarea de asemeni sa incerc si eu un luciu de buze si 2 dintre farduri, si sunt incantata de ele. Luciul are particule stralucitoare si un miros atat de placuuut.. <3 Sa le folosesti cu drag, pe toate!: )
    Ps: ma incurca de fiecare dat codul de protectie.. :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate sunt minunate, sa le folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Elena ma bucur ca iti plac - sa stii ca sunt accesibile ca pret - daca ai prin preajma un reprezentant merita sa achizitionezi cate ceva ! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Mere Verzi - ce cod de protectie ? eu nu am setat nimic ? sau este deja setat si sa va fie mai usor ar trebui sa il dezactivez eu ? Te pup , ma bucur ca ai avut ocazia sa le incerci produsele - Cu aceasta Gama The One chiar au impresionat maxim !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand scriu un comentariu si vreau sa il postez ma pune sa introduc intr-un camp niste cifre, ar fi m ai simplu sa fie dezactivat... :(

      Ștergere
  6. Erika iti multumesc - pupici ! Ti le recomand cu mare drag , maine am pregatit un articol gen : before & after , sa va informez si mai clar despre calitatea produselor !

    RăspundețiȘtergere
  7. Daniela draga mea - cred ca este deranjant la culme - ok ! Hmm .. habar nu am de unde sa il dezactivez insa o sa intru si o sa caut prin setari ! Nu vreau sa fie complicat pentru voi sa imi lasati parerea , sfaturile si gandurile voastre la postari ! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Cristina , multumesc frumos ! pupici - Tu ai incercat produsele The One?

    RăspundețiȘtergere