marți, 6 mai 2014

Review Tratament pentru par by Revlon



     O experienta placuta alaturi de brand-ul Revlon . In urma cu doua luni am achizitionat acest produs de pe site-ul aoro.ro , era in oferta 500 ml la pretul de 42 Ron , nu am mai incercat acest Tratament insa in acea perioada cautam o masca / tratament de par urgent . Asa am facut eu cunostinta cu PRO YOU COLOR . 

    Normal am vrut sa iau masca nutritiva insa nu mai era pe stoc asa ca am optat pentru acest tratament cu efect de protectie si reparare / intretinere a parului vopsit . ( eu nu sunt vopsita ) insa hey ... a functionat si pentru  mine .

    Detalii despre produs :
- tratament reparator cu extract natural de ginkgo biloba si filtre solare UVA si UVB , de spectru larg .
- benefic pentru parul ce necesita o ingrijire speciala/ deosebita .
- utilizat in special pentru mentinerea suavitatii si intensitatii culorii din prima zi de vopsire .

    Tratament esential :
- contine agenti suavizanti ( este prima data cand aud despre asemenea agenti )
- revitalizeaza , repara si conditioneaza intens parul vopsit
- regenereaza interiorul fibrei capilare , repara cuticula si improspateaza aspectul culorii
- fixeaza culoarea in cheratina firului de par si prelungeste vitalitatea si stralucirea culorii in par .
- protectie activa ( datorita extractului de ginkgo biloba si filtrele solare ) , aceste filtre reprezinta : benzofenon si etilexil metoxicinamat .
- alte principii active : lipide naturale si derivati cationici .

   Intr'adevar parul devine suav , fin , catifelat si extrem de moale dupa aplicare , datorita acelor agenti suavizanti . Eu am folosit acest produs 2 luni si sunt multumita de rezultate . Catifelarea se mentine cam 2 zile , mirosul persista , si are un miros placut , dulceag chiar . Textura este groasa astfel ca la o aplicare  utilizezi putin produs .

    Ma bucur ca am reusit sa prind acest produs la oferta , pentru ca nu as fi dat 98 ron , mai ales ca nu il mai incercasem . Culmea e ca si acum dupa ce l-am incercat , mi-a placut , toate cele bune despre acest Tratament / Masca tot nu as dat acest pret pe el . De ce ? Pentru ca este un produs recomandat parului vopsit si cu siguranta da mai mult randament atunci cand e folosit corespunzator . Fiindca acel efect de suavitate , fin , descalcit il obtin si cu un alt produs la un pret mai mic .




      Initial nu am vrut sa ii fac un review , fix din acest motiv ca nu l-am folosit pe un par vopsit ...deci nu m-am putut bucura de tot ceea ce poate oferi Tratamentul , apoi m-am gandi ca merita un review detaliat pentru voi , cele cu parul vopsit . Sunt sigura ca aveti nevoie de ceva in genul acesta , cine nu vrea sa ii reziste culoarea mai mult , sa fie si parul cat de cat protejat si culoarea intensa mai mult timp , exact ca in prima zi de vopsire .  Asadar dragile mele , sper sa va ajute aceasta Masca / Tratament si daca ati folosit-o astept cu mare drag comentariile voastre , sunt curioasa daca pentru un par vopsit face exact ce promite .

    Va doresc o seara minunata alaturi de cei dragi vous si de familie . Pupici



8 comentarii:

  1. De incercat! Eu am parul vopsit si chiar imi trebuie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti este de folos acest review ! Te pup :* si ti-l recomand cu mare caldura , in special pentru ca ai parul vopsit draga mea .

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant acest produs, eu folosesc doar o masca de la pantene, am avut-o pe cea pt par vopsit, iar acum o am pe cea pt par uscat, pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. De retinut , mai ales ca eu am perul vopsit , si mai ales ca folosesc negru care dupa cum se stie e culoarea care ataca cel mai mult parul . Multumim .

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca iti este de ajutor acest review ! Daca stai cu ochii pe site ( aoro.ro ) il poti gasi la un pret bun , si ai 500 ml - cam pentru 50 de utilizari ( atat mi-a ajuns mie , la o lungime medie ). :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Azi l-am primit si eu de la Aoro. Dar nu am parut vopsit, l-am luat pentru protectie si tratament al parului supus temperaturilor inalte,gen uscator sau placa. Mie mi se pare cam lichid, maine seara il voi incerca pentru prima data

    RăspundețiȘtergere
  7. Este excelenta masca . Eu am parul vopsit blond plus ca este cret deci mult mai greu de intretinut . De la primele aplicari a avut efect . Si-a recapatat stralucirea si vitalitatea .este fin . Nu mai are textura aspra . Si protejeaza ptr expunerea la soare . Foarte buna . Recomand

    RăspundețiȘtergere