joi, 15 mai 2014

Liebster award a poposit si la mine !





                                Draga mea Loredana , CuLore , multumesc frumos pentru nominalizare .

   Regulile ar fi acestea:  

1. Post the award on your blog.
2. Thank the blogger who nominated you and link back to their blog.
3. Write 11 random facts about yourself.
4. Nominate 11 bloggers who you feel deserve this award and who have less than 1000 followers.
5. Answer 11 questions posted by the person who nominated you and ask your nominees 11 questions.



    Asadar dragile mele astazi raspund la un Tag . Vor exista 11 intrebari despre mine .


1. Ce urasti cel mai mult la tine? 
    R : Urasc faptul ca sunt capabila sa renunt la pranzul meu pe cateva zile de dragul unui produs de make-up .

2. Care este nuanta ta de oja preferata? 
    R : Simplu - Rosu !

3. Ti-ai facut/ Ti-ai face operatii estetice? 
    R : Nu am operatii estetice si nici nu as dori , sunt impacata cu mine , imi place ceea ce vad in oglinda .

 4. Ruj rosu sau nude? 
    R : Rosu , categoric .

5. Care este rimelul , favorit ?
    R: L'Oreal Volume Million Lashes .

6. Vrei sa ne arati un machiaj , facut de tine ?
     R : Sigur , ca da !





7. Regreti ceva din trecut cu privire la relatiile anterioare?
     R : Nu ! 

8. Care e cea mai mare dorinta a ta?
    R : Sa devin Make -up Artist ! 

9. Iti doresti copii in viitorii 5 ani?
     R : Da !! Si eu , si sotul meu !

10. Daca ai fost ceruta de sotie spune cum a fost momentul, daca nu, spune cum ti-ai dori sa fie?
     R : Da am fost ceruta in casatorie si momentul a fost unul Unic , sotul meu stie ca sunt romantica , si imi plac dulcegariile , ca daca as putea sa ma uit la filme romantice de dimineata pana seara nu as ezita , asa ca totul a decurs ca La Carte , cu inel de logodna , vesnica si eleganta pozitie in genunchi , cu trandafiri rosii si Cuvintele : Vrei sa fii , sotia mea ? - Minunatul - DA , din partea mea si amintirea ce dainuie in sufletele noastre azi la fel ca in prima zi !

11. Folosesti dimineata crema cu protectie solara?
      R : nu tot timpul , vara in special si anul trecut facusem o mare obsesie ptr marca Avene !

Minunate intrebarile ,multumesc inca odata Loredana , mi-a facut o placere deosebita sa onorez acest Tag .

         Eu nominalizez pe :  



1. Beauty M

2. Sparkling Corner

3. CosmeticeLaTest

4. All that beauty things

5. A Beauty Tale

6. Brilliant Beauty

7. Très Chic

8. Georgia's Mirror

9. Bianca Cosmeticlover

10. Blog Larisa Duță

11. Passion for stylish life   

   Intrebarile mele : 

1. Ce produs nu iti lipseste din geanta  ?
2. Numeste 3 lucruri care se afla in acest moment langa tine.
3. Ce baza de machiaj , folosesti ?
4. Ce iti displace cel mai mult la tine ?
5. Ce fond de ten folosesti / preferi ?
6. Ce crezi despre genele false ?
7. Crezi ca arati bine si nemachiata ?
8. Crezi ca este necesar un CC Cream ?
9. Cum arata ziua perfecta , pentru tine ? 
10. Preferi pantofii cu toc sau fara ?
11. Care este culoarea ta , preferata in materie de ruj ? 

              Dragile mele , va pup si sper sa va placa intrebarile mele  !

9 comentarii:

  1. Multumesc de nominalizare draga mea :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Dya te pup , spre sa iti placa si sa te avantajeze intrebarile mele ! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-au plăcut răspunsurile tale, dar și mai mult întrebările pe care le-ai pasat mai departe.Îmi place faptul că ai avut răspunsuri scurte și la subiect.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Adina , multumesc frumos ! te pup ! ma bucur ca iti plac intrebarile pe care le-am creat eu si mai mult ma bucura faptul ca iti plac raspunsurile mele ! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ieei, ce raspunsuri frumoase mi-ai dat <3 Punctul 1 m-a amuzat, stiam ca esti asa ! :))
    Iar momentul cererii a fost chiar emotionant, sunt sigura ca e o amintire de neuitat <3 abia o astept pe-a mea ! :))
    Pupiiiici ! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Heii, imi pare rau ca nu am vazut tagul tau, dragute raspunsuri, multi pupici♥

    RăspundețiȘtergere
  7. La multe dintre raspunsurile tale ma regasesc si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur draga mea , ca iti plac raspunsurile - si ma bucur ca in multe dintre ele te regasesti . te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Mulțumesc pentru tag ! Eu nu le mai completez de o vreme, însă o să fac peste câteva luni un filmuleț pe Youtube unde voi răspunde la diverse întrebări despre mine. O să le iau în considerare și pe acestea.

    Take care ! ^^

    RăspundețiȘtergere