joi, 15 mai 2014

O moarte inseamna o viata noua !


   

       Astazi vreau sa ating un subiect sensibil pentru unii , pentru mine este momentul in care m-am nascut , nu conteaza ce s-a intamplat , de ce s'a intamplat , cine a murit , cine a trait , cati au mers intr-un cosciug si cati au ramas in urma inconjurati de lacrimi si blestemand . 

      Cand te gandesti la anul 1989 , in gand iti apare Imaginea lui Ceausescu si a sotiei lui Elena pusi la zid si mai apoi impuscati . Sau automat te gandesti ca in acel an a avut loc Revolutia - spre deosebire de multi eu cand ma gandesc la '89 automat ma vad pe mine , deoarece eu atunci m-am nascut pe 14 .12.1989 .  Lumea afara tipa a moarte : Jos Ceausescu ! sau Moarte Ceausescu ! Eu tipam a viata , vesteam ceva nou , neatins de rautate , ceva pur , ceva Dumnezeiesc - tipam a viata , a bucurie pentru parintii mei , si totodata am venit pe Lume atunci cand totul urma sa se schimbe .





Imaginile acestea nu fac cinste nimanui , fiindca acolo au sfarsit oameni tineri , batrani , copii , femei nevinovati . S-au sacrificat pentru noua generatie , sa ii fie bine , sa aiba de toate , sa ne scape pe noi de tiran , insa acum la 24 de ani dupa acest macel , suntem intr-o situatie mai grea , mai rea , te gandesti , Dumnezeu sa ii odihneasca in liniste si pace - ei au dat tot ce au avut mai bun pe Lumea asta - si-au dat Viata lor , pentru ca noi sa avem un trai mai bun - au avut un Crez , nu spun decat Amin !!  

O intamplare a mea ( fericita ) de pe Vremea Lui Ceausescu - in primul rand vreau sa precizez ca pe acea 'vreme' nu erau permise Avorturile ( intreruperile de sarcina ) - consider un lucru excelent , pacat ca macar atat trebuia respectat si in ' Vremea asta , a noastra ' . Pe acea vreme in Familia mea exista un Baiat mare ( deja in armata ), o fata cu 4 ani mai mica decat el si parintii mei - Mama mea pe atunci avea frumoasa varsta de 39 de ani , considera ea ca nu se mai punea problema unui bebelus , dar Doamne - Doamne a facut in asa fel si la varsta de 40 de ani ( fix ) am aparut eu ! 

O perioada a fost extrem de rusinata , de varsta inaintata si de varsta fratilor meu , mai ales ca Fratele meu era in Armata si cand a venit in permisie si a vazut acel bebelus in mijlocul patului , infasurat intr-un scutecel a crezut ca Sora mea le facuse vreo bucurie si incepuse sa o mustruluiasca , ca mai apoi sa ramana gura casca ca eu eram / sunt sora lui si nu nepoata , destul de amuzant acum , atunci Mama mea intra in Pamant de rusine . 

Asadar dragile / dragi mei , asa am aparut eu , mai cu plansete , rasete , m-am nascut , am crescut , traiesc , sunt fericita si sanatoasa . Ma bucur enorm ca am avut ocazia datorita site-ului : BLOGAL INITIATIVE , sa particip la aceasta Campanie minunata .

O alta poveste interesanta gasiti aici - Mircea Hodarnau , defapt este o carte ce are lansarea pe 17 Mai si se numeste : ' Sperante pe Cartela ' , este vorba despre 4 tineri din Medias ce au avut curajul sa se ridice impotriva regimului comunist , Regimul Lui Ceausescu . Acest manifest a lor nu aduce lucruri bune , ei intrand in atentia Securitatii, fiind acuzati de propaganda riscand astfel o condamnare intre 5 si 15 ani de inchisoare . Domnul Mircea Hodarnau a avut ocazia sa ii intalneasca pe cei 4 curajosi , le-a ascultat povestile si apoi le-a adunat pe toate intr-o Carte , asa a luat nastere Sperante pe Cartela . 

Mi-ar face o deosebita placere sa intru in posesia acestei Carti . 

8 comentarii:

  1. Gavriloi Adina15 mai 2014 la 06:53

    Foarte frumoasa postarea, mi-a placut mult povestea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu eram nascuta in acele vremuri, dar invat despre ele pt bac ! :D
    Te-am taguit aici:

    http://culore.blogspot.ro/2014/05/nu-am-scapat-nici-de-liebster-award.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Adina multumesc frumos ! e despre mine ! :X pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știam că este despre tine, tocmai de aceea are un farmec în plus.

      Ștergere
    2. Ma bucur - nu ma gandeam ca o sa aibe un astfel de , efect aceasta postare ! Ma gandeam ca nu va parea interesant ca eu m-am nascut atunci - si sentimentele mamei mele - consideram eu ! Insa uite ce dragut din partea voastra ca apreciati ! Ma bucura enorm !

      Ștergere
  4. Loredana - au fost vremuri si grele si frumoase pe de'oparte ! asa am auzit si eu de la bunicii / parinti mei . Hmmm .. despre ce o fi vorba ?!! Sa intru numai decat sa vad despre ce este tagg-ul ! Merci , cred ca e primul TAGG :)) - pupici Lore !

    RăspundețiȘtergere
  5. Mada ai dreptate , este si trista si frumoasa povestea , plus ca este cat se poate de reala , cuvant dupa cuvant - este viata mea ! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce emotionant, eu nu eram nascuta pe atunci, dar am auzit multe despre acea perioada:-*

    RăspundețiȘtergere