luni, 26 mai 2014

Campanie testare Apidermin Lejer




                Dragile mele va invit la rasfatare .Complex Apicol Veceslav Harnaj lanseaza o noua gama Apidermin Lejer astfel suntem invitate la Campania de testare atat pentru bloggerite , youtuberite dar si pentru persoanele active pe Facebook , instagram si pinterest .

                Ce trebuie sa faceti ? Sa trimiteti un email la adresa : marketing@complex-apicol.ro prin care sa solicitati conditiile de participare !


   Kitul primit spre testare contine ( produsele sunt full-size ) :

- lapte demachiant lejer
- lotiune tonica hidratanta
- crema lejera hidratanta de zi
- crema lejera regeneranta de noapte

     Cand am auzit de aceasta Campanie nu m-am gandit decat la tenul meu , la cat de fericit si ingrijit va fi , mai ales in conditiile in care vremea este foarte schimbatoare si am nevoie de o ingrijire maxima asupra tenului .

    Un Ten Fericit inseamna hidratare , curatare , tonifiere si in special regenerare ! Ca sa indeplinim acesti pasi avem nevoie de produse de calitate si corespunzatoare nevoilor tenului nostru . Asa ca va invit sa aruncati un ochisor aici , magazin.complex-apicol.ro/ , gasiti produse de calitate si o gama extrem de variata !

   Pupici si ma bucur ca va pot anunta despre aceasta Campanie de testare minunata si benefica pentru oricine . Zi frumoasa plina de zambete !

Un comentariu:

  1. Foarte frumos din partea lor! Au produse minunate,am folosit crema pentru ten uscat-sensibil si m-am impacat foarte bine cu ea <3
    Pacat ca nu poate testa toata lumea :(
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere