vineri, 23 mai 2014

Review BB Cream Nivea 5 In 1








          BB Cream NIVEA 5 In 1 . Astazi scriu despre experienta mea alaturi de Brand-ul meu de suflet , sincer imi este si rusine sa fac acest articol , in primul rand vreau sa mentionez ca il fac la cererea voastra , multe dintre voi ati fost / sunteti curioase in legatura cu acest produs asa ca dupa cum a iesit votarea pe Facebook - Nivea sa fie  .

        De ce spun ca imi e rusine sa fac acest articol ?!! Pentru ca eu ador Brand-ul , am etajera din baie plina cu produse marca Nivea si niciunul nu a reusit sa ma dezamageasca in halul acesta . Nu mai vorbesc de faptul ca aveam mari sperante de la el dupa cum este si descris ca 5 in 1 . Ce este ma grav , acest produs pacaleste ( pe mine cel putin )- la inceput , cand l-am achizitionat , dupa aproximativ  2 utilizari , eram indragostita de el , foarte ok , hidratant , se aplica usor , miroase nemaipomenit , tenul meu il accepta iar acest lucru ma incanta . Apoi a inceput sa dea erori din toate punctele de vedere.

     Aici aveti articolul din momentele noastre frumoase , cand il laudam : BB Cream Nivea  .








    BB Cream Nivea , 5 in 1 Beautifying Moisturizer , eu am nuanta Light . Produsul vine in doar 2 nuante - light si medium-dark . Cantitate - 50 ml .

   





    Dezamagire :

- nuanta light este mult prea inchisa pentru persoanele cu tenul deschis

- produsul se aplica greu ( nu se intinde ) astfel necesita , mult produs la o aplicare rezultand un ten incarcat

- fps 10 - prea putin pentru nevoile mele

- in descrierea sa este precizat faptul ca acopera imperfectiunile tenului provocate de acnee , oboseala , cearcane , pete , roseata si riduri fine - Eu pot sa ii contrazic , nu face absolut nimic decat sa incarce , nu e in stare sa acopere nici macar 20 %  .

- dupa ce cu greu reusesti sa il aplici pe ten , observi ca se strange , lasa linii inestetice , portiuni neacoperite , asta in conditiile in care tot in descrierea sa este subliniat-ca are efect natural si frumos si sanatos si etc etc .

-  fixat cu pudra rezista putin apoi reuseste sa se stranga - formeaza aspectul de masca ( daca il aplici si pe gat , risti ca persoanele din jurul tau sa creada ca ai uitat sa faci baie / dus de ceva zile ) .




   Puncte Forte :

- mirosul este extraordinar si rezista .
- nu provoaca alergii / bubite ( in cazul meu ).







         Nu recomand acest produs nimanui . Consider ca acea descrie este asa ca sa fie acolo . Nu pot sa inteleg cum sa facut testarea acestui produs si mai ales pe cine . Are si un pret marisor . Plus ca nu exista testare  , eu nu am reusit sa il testez in magazin , l-am achizitionat pe incredere - fiind un mare consumator al Brand-ului Nivea .

       In timp ce faceam aceste poze m-am gandit sa nu va las cu asemenea rezultat si am mai scos anumite chestii am adaugat altele si mi-a reusit un look dragut . Vreau sa inchei acest articol intr-un mod placut .







     Dragile mele va pup si imi pare rau ca acest articol poate nu este pe placul unora , insa mai am si eu ghinion sa nimeresc un asemenea produs - bun de nimic ! Daca ati incercat acest BB Cream si parerea voastra difera de a mea , astept cu nerabdare comentariile voastre . Pupici



21 de comentarii:

  1. :(( nasol, si care il voiam.... acum mi-a mai venit inima la loc si nu cred ca o sa il mai cumpar.. ..

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar mă tenta, mă bucur că ai scris acest articol, să-mi iasă produsul din minte.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pacat , stiu ca marca Nivea are produse foarte bune . Foarte frumos make upul de la sfarsitul articolului !! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Daniela - atunci ma bucur fiindca te-a ajutat review-ul ,

    RăspundețiȘtergere
  5. @Diana , ma bucur ca te-am putut ajuta sa nu arunci pe fereastra 22 ron ! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Loredana , sa stii , mare pacat ! promitea multe si mi-a si dat sperante !

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Cristina draga mea brand-ul Nivea este minunat insa cu acest produs nu au nimerit-o ! Eu sunt mare fab nivea , baia mea este plina de aceasta marca - am scris acest review cu mare tristete in suflet , nu imi place sa fac astfel de articole !

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu le-am cumparat si sunt foarte dezamagita ! Cum ai spus si tu nuanta light este extrem de inchisa si dupa o ora , doua se strange si arata groaznic ! Pacat de brand-ul Nivea , chiar aveam asteptari !

    RăspundețiȘtergere
  9. Te inteleg perfect Gabriela ! Asta am patit si eu si imi pare rau ca am dat niste banuti aiurea pe un produs ce nu se poate folosi in niciun fel ! Cand l-am cumparat am mers pe incredere , stiind ca restul produselor pe care le-am achizitionat de la ei se comporta excelent !

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu am fost tare dezamagita de acest produs. L-am cumparat prin februarie impreuna cu o lotiune si un portfard si eram tare entuziasmata ca e al meu si in sfarsit il pot folosi. Aceeasi poveste, primele utilizari au fost foarte ok, dar sincer nu ma asteptam. E unul din produsele Nivea pe care eu le-am folosit si m-au dezamagit. Am avut asteptari mult mai mari, dar am fost surprinsa intr-un mod neplacut, avand in vedere ca recomand produsele Nivea cu bratele deschise..
    Kisses :*
    http://tainafrumusetii.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sorina , draga mea , aceeasi problema am intampinat si eu ! Trebuie sa precizez ca este printre singurele produse de la Nivea , ce m-au dezamagit ! Am tot spus-o eu ma inteleg extraordinar cu produsele de la acest Brand insa cu acest bb cream au gresit-o - Majoritatea au aceeasi parere despre el , ca si noi ! Te pup draga mea !

      Ștergere
  11. Si eu l-am cumparat mai demult, cred ca a fost primul meu BB Cream, insa am fost tare dezamagita de el. Nu l-am mai folosit si nici nu il voi mai folosi, inca nu mi-am gasit unul potrivit. Ce imi recomanzi?

    http://frommwithloveblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea , primul meu BB Cream a fost de la Garnier . Nuanta medium , foarte ok , mi-a placut mult . Acum daca iti doresti un BB Cream poti incerca varianta Garnier sa vezi cum te intelegi cu el , sau poti incerca BB Cream-ul de la , L'Oreal , este ok , acum na , depinde te tenul tau , cum te acomodezi cu el !

      Ștergere
    2. Ai incercat cremele nuantatoare ? Cei de la E.l.f au ceva bun si economic . Iar daca stau bine si ma gandesc , posibil ca BB Cream-ul de la Elmiplant sa te cucereasca :)

      Ștergere
  12. merge combinat cu unul deschis si arata super bine pe ten eu am nuanta hell de la nivea si imi place mult de tot intradevar nustiu cei tu tenta asta roscata la aceste bb creamuri dar comibinat merge ..

    RăspundețiȘtergere
  13. E un bb cream
    Ce te astepti sa faca un bb cream care mai e si de la nivea, o firma nespecializata in producerea de fonduri de ten de altfel

    RăspundețiȘtergere
  14. Te contrazic, crema este f.f. buna.

    RăspundețiȘtergere
  15. eu o ador ! raportul calitate / pret este deplin ! pt. mine este perfect ! nici macar fond de ten nu am folosit deloc vara asta torida !

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu am cumparat de la nemţi Nivea BB crem, nuanţa hell. Eu care toată viaţa mea am fugit de fonduri de ten și pudre, vreau să zic că ăsta chiar e OK. Am putut alege la fel de simplu și Garnier dar la creme aleg tot timpul Nivea, Garnier o consider mai mult o gama de îngrijire a părului. Pt mine funcționează, următoarea tură voi testa și Garnierul și atunci vă voi spune care m-i s-a părut cel mai bun, cu toate că nu toti avem același ten, aceeași textură, nuanţa etc.

    RăspundețiȘtergere
  17. Aceeasi experienta, l-am incercat de mai multe ori si uneori arata ok, dar in majoritatea cazurilor nu. Era total random cand se aliniau planetele si se decidea si BB cream-ul Nivea sa arate ok, fiindca de fiecare data aveam aceeasi metoda de aplicare. Problemele mele principale cu el au fost ca 1) era prea tare si nu se intindea, 2) statea foarte urat in pori si imediat ce il blenduiam, arata de parca a fost aplicat acum 10 ore, si 3) nuanta mult prea inchisa oricum si mai si oxida pe piele. L-am aruncat dupa vreo 7-8 utilizari.

    RăspundețiȘtergere