miercuri, 4 iunie 2014

Review Biointimo ( produse )



    






             Pentru momentele delicate din viata mea , optez intotdeauna pentru Biointimo , brand-ul meu preferat . Nu are rost sa incep sa va povestesc despre prima mea ' intalnire ' cu aceasta marca deoarece am tot repetat-o ,  produsele pe care vi le prezint astazi le-am castigat la un concurs pe pagina lor oficiala de Facebook , adica AICI .  Am ales sa va prezint in cateva cuvinte trei preferate , deoarece eu prefer toate produsele lor - sunt excelente , cine le-a incercat este clar de'acord cu mine .

               Vorbim despre Servetelele intime Biointimo Ladies , Absorbante sanitare de zi cu efect hemolitic si Absorbante sanitare zilnice . 

            1.  Absorbante sanitare de zi cu efect hemolitic si cu testvaginal pH de autotestare inclus .










          In pachet sunt 10 buc. , potrivit de mari ( sunt de zi ) 4/5 picaturi .  Sunt din bumbac , prin efectul lor hemolitic absorbantele sunt capabile sa reduca , reproducerea anumitor bacterii daunatoare . Neutralizeaza mirosurile neplacute fara a utiliza aditivi chimici sau arome de parfum alergice .

         Ofera protectie si siguranta pe durata utilizarii . Imi place senzatia de confort pe care mi-o da in cele mai delicate / grele zile . Sunt foarte multumita de ele si abia astept sa le cumpara .Am fost harnicuta si am terminat ambele pachete de absorbante .


          2.   Absorbante zilnice cu efect hemolitic  .




  

         Un pachet contine 20 buc. , sunt foarte micute si delicate . Usor de purtat si au protectie garantata , odata ce incepi sa le folosesti te simti protejata , in siguranta ( fetelor stiti la ce ma refer , nu mi-as dori sa intru in detalii ) .

        Imi place sa sunt ambalate individual , le poti lua cu tine peste tot .
    
        Pelicula fina de bumbac de la suprafata ofera cea mai buna senzatie de confort si in primul rand ofera protectie maxima pentru lenjeria noastra intima pe toata durata zilei ( eu , personal il schimbam odata de 3 ore ) .

       Imi plac , le-am utilizat cu placere , si vi le recomand cu mare drag , este imposibil sa nu le adori produsele odata ce le-ai incercat .



         3.  Servetelele intime Biointimo Ladies  . 








       Pachetul este generos , 30 buc. Aceste servetele sunt special concepute pentru ingrijirea si improspatarea zonelor intime . O bila alba pentru faptul ca nu contin sapun . Se pot folosi de cateva ori pe zi , nu doar in perioada delicata . Sunt ambalate individual si acest lucru iti permite sa le depozitezi usor in geanta si totodata sa le ai aproape la nevoie . Sunt NUMAI PENTRU UZ EXTERN .

       Sunt racoritoare si chiar simti efectul lor , dupa utilizare zona se simti curata , improspatata , ceea ce ma face sa le indragesc atat de tare . Imi place cand un produs face exact ceea ce promite !

       Dragile mele sper ca va este de ajutor parerile / cuvintele mele in legatura cu produsele Biointimo , daca le-ati incercat m-as bucura sa citesc parerea voastra . Va pup si va doresc o seara minunata !





3 comentarii: