luni, 9 iunie 2014

Sa facem cunostinta cu : The body shop





     The body shop o Companie descoperita de curand de mine . Cine sunt ? Reprezinta o Companie din Marea Britanie ce fabrica si vinde produse cosmetice de inalta calitate pe baza de ingrediente naturale . Pe site gasiti o gama diversificata , orice iti trebuie !
 
      Anita Roddick fiica unor imigranti italieni a pus bazele The Body Shop in anul 1976, pur si simplu ca un mijloc de existenta pentru ea si cele doua fiice . Totul a inceput intr-un magazin micut ( cca. 25 de produse ) in Brighton pe Coasta de Sud a Marii Britanii insa a evoluat atat de rapid incat acum vorbim de o vasta retea globala de magazine . The Body Shop este prezenta in 63 de Tari , cu peste 2.600 de magazine si comercializand peste 1000 de produse cosmetice si peste 600 de accesorii . O evolutie extraordinara !

    Produsele sunt foarte dragut ambalate , un design chic . Mie personal mi-a placut ca exista si sectiunea cu produse pentru barbati . Majoriattea site-urilor de produse cosmetice sunt destinate femeilor insa ei trateaza foarte bine si latura masculina - au o multime de produse pentru domnii speciali din viata noastra . Apreciez acest aspect .



     Cand i-am descoperit eu , a avut loc lansarea unui produs ce mi-a furat linistea din timpul noptii , mai exact : Tea Tree BB Cream .





 
        De cand am vazut Campanie de promovare a acestui produs am zis ca este un BB - wow ! Dupa m-am documentat sa vad din ce este facut , cum este realizat , ce poate face ...si pe site am gasit toate informatiile necesare . Daca sunteti curioase si voi , aici este link-ul catre site : Thebodyshop.ro  . Cat despre acest produs nu pot sa va spun decat ca este dedicat tenului acneic , ofera acoperire perfecta , trateaza in acelasi timp si hidrateaza tenul fara sa il incarce . Este conceput pentru tenul cu pete si cosuri . Mai multe detalii despre acest produs gasiti AICI  .


     Sunt foarte interesata de acest produs , asa ca am o rugaminte la voi dragile mele , Cei de la The  Body Shop au avut o Campanie de testare la BB Cream-ul acesta , eu din pacate am ratat-o , insa daca printre cititoarele mele , sunt bloggerite ce au testat produsul va rog mult sa imi lasati intr-un comentariu parerea voastra despre el ! Am nevoie de pareri / sfaturi / orice ! Va pup !

4 comentarii:

  1. Am citit cateva review-uri despre el,insa am aflat ca are o acoperire foarte mica.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana , multumesc frumos ! Pff nici nu mai stiu ce sa cred ! intr-o parte scrie asa in alta scrie altceva :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu mi l-am cumparat pentru ca eram prea curioasa pentru a mai astepta review-uri la el si are o acoperire medie si ai nevoie de corector pentru eventualele cosuri. La un moment dat cand am avut ceva cosuri, seara la demachiere am observat o oarecare imbunatatire, dar asta folosindu-l impreuna cu niste produse pe baza de ulei de arbore de ceai. Pentru a fi mai eficient este recomandat sa-l folosesti impreuna cu produsele din aceeasi gama, desi eu nu le-am avut pe acelea in cazul meu a fost eficient si imi place BB Cream-ul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Macy , multumesc frumos !! Chiar aveam nevoie de o parere sincera !! Insa eu am nevoie de o acoperire mare in perioada asta ! Ceva mediu nu cred ca ma avantajaza . Posibil ca acea imbunatatire sa fie provocata de acest BB C . fiindca asa cum scrie in descrierea sa este conceput pentru tenul acneic - hidrateaza , ajuta la regenerare - aspectul acesta ma atrage la el . Te pup draga mea .:*

    RăspundețiȘtergere