marți, 10 iunie 2014

Review Fond de Ten Mat Touch By Flormar






           Astazi vreau sa va povestesc despre Fondul de ten Mat Touch by Flormar . Eu nu am produsul full size , ci am cateva mostre primite spre testare .  Mai exact am doua mostre  in nuanta M301 si o mostra M303 . Mostrele vin intr-o cantitate de 12 ml .

          Le folosesc de ceva timp si am ajuns la o concluzie  , pe care vreau sa o impartasesc cu voi , sunt incantata de acest produs si curand intra in randul preferatelor .





                     Impresiile mele :

- este un fond de ten cremos
- textura nu este deloc lichida , foarte consistenta
- are acoperire mare ( cum spuneam ieri in Review-ul despre FND de la L'Oreal , ce are acoperire medie si nu este avantajos pentru mine in aceasta perioada , acum va arat un exemplu , despre cum trebuie sa fie produsul perfect intr-o perioada cu tenul plin de monstruleti ) .
- Mat Touch este recomandat pentru toate tipurile de ten
- Contine musetel si Vitamina E .
- Mai contine pantenol ce pastreaza nivelul optim de hidratare al pielii .
- Rezista bine pe tot parcursul zilei .
- Imi place faptul ca se intinde foarte bine , nu trebuie utilizat mult produs , o bobita este suficienta .


        Am realizat cateva poze gen Before and After . Am decis sa folosesc ambele nuante si 301 si 303 , deoarece combinandu-le nuanta este mai naturala si mai placuta pentru mine .





                                          Before  &  After 














         Acesta este rezultatul . Pe mine va avantajeaza in aceasta perioada . Semnele facute de ochelari nu reusesc sa le acopar cu nimic . Dragile mele stiti voi vreo rezolvare impotriva acestor semne ?? As fi bucuroasa si recunoscatoare daca ati impartasi secretul .

         Am realizat si un make-up mai special . Mi-am luat inima in dinti , cum se spune si mi-am aplicat lentilele de contact , castigate pe Blogg-ul Andreei , Miu Miu .  Curioase cum arat cu ochii albastri ?










    Produse folosite la realizarea acestui make-up :

- Fond de Ten Mat Touch by Flormar ( nuantele 301 & 303 )
- Crema hidratanta de zi Nivea
- Pudra bronzanta Deborah , nr. 1
- Mascara The One by Oriflame-Volum Blast
- Creion de buze Wet & Wild , nr. 663B
- Fard de pleaope mini -paletuta E.l.f am ales un maro in coltul exterior si pentru coltul interior un fard mineral tot de la E.l.f nuanta Celebrity
- Carioca pentru buze Sephora , nr. 02 Pink ink
- Pout Polish by Sleek ( rozul de pe buze ) , nr. 966 Monte Carlo .


        Dragile mele sper ca acest review sa va fie de ajutor daca sunteti in cautarea unui Fond de Ten cu acoperire mare si hidratant . Daca cumva ati folosit / testat acest produs , m-as bucura sa citesc parerile voastre . Pupici si o seara minunata va doresc !

10 comentarii:

  1. Din pacate n-am folosit acest fond de ten :D
    Iti sta super cu lentilele :) esti superba :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Lucica , iti multumesc frumos pentru aceste cuvinte ! Merita sa il incerci - are o acoperire mare , depinde de ceea ce iti doresti tu , draga mea ! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti foarte frumoasa, dar sfatul meu ar fi sa folosesti produse de ingrijirea/cosmetizarea tenului de calitate.
    Efectele folosirii acestor produse se vad in timp, asa ca incearca sa eviti chestii care contin diversi parabeni-conservanti/alcool.

    RăspundețiȘtergere
  4. Irina draga mea , multumesc frumos pentru compliment - si iti multumesc din suflet pentru sfat , esti o draguta ! :* pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am incercat niciunul din produsele Flormar, din pacate! Doar o oja, dar cu ceva timp in urma :)) Ma tenteaza multe chestii de la ei, in principiu un mascara si un quod.. nici acest fond de ten nu e prea departe de a ma tenta, dar momentan mi-am propus sa mai folosesc din produsele de fata pe care le am sa mai termin cateva.
    Kisses :*
    http://tainafrumusetii.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sorina , produsele Flormar , mi se par extraordinare din o multime de puncte de vedere :) Au o calitate excelenta , ambalaje minunare , scot mereu cate ceva nou iar preturile sunt accesibile !

      Produsele se comporta perfect si toata lumea este multumita ! Ar trebui sa incerci fondurile de ten , rujurile si pudra :X

      Ștergere
  6. Suna foarte bine acest fond de ten, cred ca il voi incerca in viitor! Sunt curioasa si de pudra lor, am auzit mult prea multe lucruri bune despre aceasta.

    http://frommwithloveblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea , si eu sunt curioasa in legatura cu pudra lor ! Nu am avut inca ocazia sa o testez ! :)

      Ștergere
    2. Ma bucur ca te incanta acest fond de ten ! Este ok si are acoperire medie spre mare in cazul meu :)

      Ștergere
  7. Dacă vreau sa il testez înainte de a-l cumpăra pot primi un tester sau doar anumitor persoane li se oferă (cum ar fi make up artiști)?

    RăspundețiȘtergere