marți, 17 iunie 2014

Review Masca Flavon cu Visine by Biola




      Dragile mele astazi va povestesc despre Brand-ul Biola , de curand am primit spre testare un kit cu produse mini-size , naturale . Masti pentru tenul cu probleme , rozacee , cosuri , acnee avansata si in primul rand produse destinate tenului sensibil . Produsele primite sunt pentru uz profesional .

     Am ales pentru clienta mea , masca flavon cu visine ( cu visine bio si hamamelis bio ) , deoarece am stabilit impreuna ca acest produs ii este potrivit . Acum as vrea sa va dau cateva detalii despre produs .




     Masca cu continut ridicat de flavonide , poate fi indepartata prin spalare . Imbunatateste elasticitatea capilarelor pielii, are efect astringent , excelenta pentru tenul cu pori dilatati si cu rozacee .

     Intensifica capacitatea de aparare a pielii fata de efectele nocive ale mediului . Complexul de substante contine flavonide si procianide de sistem antioxidant , alaturi de vitaminele C , E , si B  , ceea ce rezulta un ten tonifiat , ferm si metabolism vital .

     Laptisorul de matca din compozitie  are ca rezultat un ten / sau decolteu cu vitalitate accentuata . Acest produs nu contine parfum .

    Masca contine hamamelis bio , ce inseamna asta ?

- hamamelis contine uleiuri volatine din tanin , fapt ce ii confera efecte astringente foarte puternice .
- cercetarile demonstreaza ca hamamelis are foarte multe beneficii asupra pielii ca de exemplu ( tratarea pagilor , mancarimii pielii , efecte extraordinare pentru tenul uscat , rezultate pozitive in cazul ochiilor inflamati sau asupra pielii inflamate din cauza razelor solare .
- element miraculor pentru tenul acneic si a celui gras .


    Masca contine visine bio , ce inseamna asta ?

- in compozitia lor se afla vitamine precum B , C si E 
- contine antocianide , substante naturale ce dau visinelor culoare inconfundabila , au un puternic rol antioxidant , protejeaza organismul impotriva bolilor si a fenomenului de imbatranire .


     Cum utilizam aceasta Masca ?

Se aplica pe ten si / sau decolteu intr-un strat de grosime obisnuita si uniform . Se lasa sa actioneze 10 -12 minute , apoi se indeparteaza prin spalare cu apa calie - nici prea calda nici rece . Foarte usor si extrem de simplu . 











     Clienta mea prezinta probleme pe ten / gat si decolteu . Rozacee , cosuri , bubite si cateva semne / cicatrice ramase de la alte cosuri deranjate de ea cu unghiutele .




     Mostra pe care o am , este pentru doua utilizari . Apoi am utilizat si o crema hidratanta , primita tot in acest kit .

                                REZULTATUL DUPA INDEPARTAREA MASTII ! 






     Tenul este rosu din cauza mastii , fiind extrem de pigmentata . Pozele sunt facute imediat dupa spalare , dupa cateva minute , totul revine la normal . Din spusele clientei mele , masca nu a deranjat , a simtit o senzatie de rece , la inceput ( imediat dupa aplicare ) i-au lacrimat foarte putin ochii insa dupa ce tenul a , acceptat produsul acea senzatie a disparut . Dupa cele 12 minute , timp de actionare masca a inceput sa stranga ( foarte putin ) - ceea ce este si normal .

    Dupa cateva minute de la indepartarea mastii , am aplicat o crema hidratanta cu Trandafir de Damasc , aceasta crema contine ulei de argan bio si extract de echinacea purpurea bio . O crema de zi cu hidratare durabila si cu efect anti-ageing . Despre aceasta crema voi povesti intr-un alt review !







     Tot de la clienta mea am aflat la o zi dupa aceasta operatiune ca totul a fost ok , nu a manifestat nicio problema , niciun efect secundar ci a vazut dansa o ameliorare .  Bubitele , cosurile au inceput sa se usuce si sa prinda cojite , iar roseata este diminuata .

    Pentru ca totul a decurs normal , clienta este programata saptamana viitoare la o alta sedinta . Ma bucur ca am reusit impreuna cu BIOLA COSMETICA sa ajut o persoana ce credea ca le-a incercat pe toate si ca nu exista leac .Le multumesc pe acesta cale pentru oportunitatea oferita .

      Multumirea mea sunt clientii fericiti .


     Dragile mele sper ca acest Review sa fie de ajutor , eu sunt incantata de rezultat . Va doresc o seara minunata alaturi de cei dragi voua . Pupici !


2 comentarii:

  1. Inseamna ca este de calitate si eficienta. Ar trebui folosita de mai multe ori, parerea mea, sa se vada rezulatate spectaculoase. Zic si eu.. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da , sunt produse profesionale - foarte puternice . Da si trebuiesc folosite pe o perioada mai lunga , pentru rezultate eficiente . Clienta mea este programata si saptamana viitoare pentru inca un tratament cu aceasta masca !

    RăspundețiȘtergere