vineri, 6 iunie 2014

Prima comanda Magiq



 
       Despre Magiq am aflat de curand , de la colegele mele de breasla , fix in momentul in care au lansat Campania de testare , destinata bloggerilor .

       Spre rusinea mea nu am reusit pana in acest moment sa testez / incerc produselor comercializate pe acest site .   Cum sunt curioasa din cale'afara , m-am inscris in Campanie , si am asteptat ( destul timp ) unele fete au si primit produsele , le-au testat , au si scris articole in care isi exprima parerea , sfaturile , rezultatele obtinute . Banuiesc , ca Blogg-ul meu nu este pe gustul dumnealor din aceasta cauza nu a fost selectat !

      Nu ma plang , daca asa sta situatia , m-am adaptat .  Fiind in continuare curioasa in legatura cu aceste produse am ' sarit ' pe site-ul lor , il puteti accesa de AICI .

      Site-ul  Magiq.ro comercializeaza produsele brand-urilor : PIERRE RENE PROFESSIONAL , MIYO si HEAN ( I Love Hean ) .  O sa va descriu in cateva cuvinte aceste brand-uri , cu ce se ocupa , ce preturi au produsele si ce m'a impresionat pe mine .



                                                  Pierre Rene Professional    




 

     
          Cosmeticele Pierre Rene sunt hipoalergenice si bazate pe extracte din plante . Marca aceasta de cosmetice este prezenta pe piata din Europa inca din 1993 ( pe vremea aceea eu aveam 4 ani ) . nu sunt testate pe animale . Au un design atragator - foarte chic ele asa . Interesant mi-am zis . Preturile sunt bunicele , am vazut ca unele produse momentan sunt intr-o promotie de 50 % OFF .


                                                                   MIYO  





          O alta marca prezentata pe site este MIYO , acronimul pentru : My identity youthfully original  , un brand adresat femeilor tinere si curajoase . Gama compusa din farduri extrem de pigmentate , pline de veselie , ambalate dragut . Preturi accesibile . Produsele nu sunt testate pe animale . Mi-au placut cateva . Deasemenea si acestea aveam reducere , frumos !


                                                          HEAN ( I Love Hean )   






          Hean este noul intrat , acesta figureaza pe piata din Polonia din anul 1981 . Predomina pe site lacurile de unghii . Insa gama este diversificata si din cate am inteles este recomandata in special pentru make-up artisti . La fel ca si la celelalte doua brand-uri , design-ul este chic , foarte atragator , colorat , te bine dispune . Am gasit si aici ceva produse la reducere .


       Dupa acest tur al site-ul , mi-am zis si daca ei nu m-au vrut , eu ii vreau si mi-am permis sa dau o camanda micuta , asa ca la prima intalnire , mi-au fugit ochii in toate directiile insa inca nu stiu cum voi reactiona si am hotarat sa achizitionez urmatoarele :

                                             Trei farduri de pleaope mono , metalice Pierre Rene .  

-101
-108 
-132



 

Doua lacuri de unghii :  

MIYO - Lilac 
HEAN - I Love Hean 466




                    Dragile mele , aceasta este prima mea comanda pe site-ul Magiq , sunt extrem de curioasa de produsele lor . Abia astept sa ajunga , preturile foarte ok , transportul este fix ( 10 Ron ) , ma gandesc eu ca pe Marti le voi avea . Va tin la curent . Va pup , va doresc o zi minuanta . Daca ati folosit / testat produsele comercializate pe Magiq , m-as bucura sa iti aflu parerea . 

4 comentarii:

  1. Nu am folosit inca dar ma tenteaza produsele: Pudra compacta Doll Face Vanilla si Fard de pleoape mono metalic 122 :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Erika draga mea - nici eu nu am folosit produsele lor , abia le astept , sunt tare curioasa ! :* te pup , acusica intru pe site sa vad cu arata fardul nr. 122 - :X:X nu l-am observat cand am dat eu comanda :(

    RăspundețiȘtergere