joi, 5 iunie 2014

Produse terminate Martie -Aprilie -Mai






        Dragile mele astazi va prezint produsele terminate pe o perioada de trei Luni ( martie -aprilie- mai ) , am folosit cateva produse . In aceasta perioada mi-am facut noi preferate , altele m-au dezamagit complet insa cu bune cu rele s-au terminat !


    Asadar incep cu Mascara

Am terminat doua , anume : L'Oreal Volume Million Lashes si E.l.f ambele in nuanta Black .



    In continuare avem produsele Biointimo  , puteti citi mai multe despre ele  AICI si Plasturele Biointimo .

- Plasturele impotriva durerilor menstruale
- Absorbante de zi , normale .
- Absorbante zilnice , protectoare
- Servetele umede intime .






     Am terminat mostra de fond de ten de la Max Factor , Miracle Touch , parca a tinut o vesnicie - foarte delicat acest FDT . Mostra mea a fost in nuanta Sand 060 .

     Cremele mele favorite by Nivea ( crema de maini ) si Vestita Crema de Galbenele ( nu imi lipseste din casa , este buna la orice ) .






      Servetelele demachiante de la Garnier nu sunt chiar pe gustul meu , si mai au si un pret exagerat , mai degraba le prefer pe cele din Kauffland la 0.80 Ron .
   
       Tratamentul de par by Revlon este un produs bun , are review , daca doriti sa aflati mai multe despre el , gasiti AICI .




      Cei  trei muschetari , am tot vorbit despre demachiantul Vichy , nu il laud eu , singur isi face cinste , iar cele care l-au folosit imi dau dreptate .

- Sampon regenerant Gerovital Plant by Farmec gasiti Review-ul AICI
- Demachiant Purete Thermale 3 in 1 , Review AICI
- Mostra Crema hidratanta HYDRAPHASE Intense Legere by La Roche-Posay .




     Doua produce ce m-au dezamagit complet . Am tot evitat sa ii fac un review Demachiantului pentru ochi L'Oreal tocmai din acest motiv , de rusine - sunt mare fan L'Oreal si ma doare inima cand dau peste un produs bun de Nimic .

- Crema de maini Cien , un produs cu o cantitate mare si calitate mai putin .
- Demachiant delicat pentru zona ochilor L'Oreal . ( cand voi prinde curaj , postez Review-ul ) .



    Dizolvantul pentru lac de unghii by Farmec este adoratul meu , sunt la cea de-a -treia sticluta , este minunat si il recomand cu placere .

   Am reusit sa termim un Luciu de buze de la Avon , nuanta Slicked Red , insa e un roz inchis .

   Iar acel tester micut este tot un produs Avon , anume Parfumul Ultra Sexy , miroase foarte bine , l-am purtat in geanta si ori de cate ori vroiam sa imi reimprospatez incheietura aplicat o picatura . Imi place foarte mult aroma sa , il astept in perioada reducerilor !





   Am terminat doua Lotiuni micelare , foarte bune . Cea de la Blanchette este o minunatie in ciuda pretului mic iar mostra de la , La Roche-Posay nu are nevoie de multe cuvinte , insa are Review si puteti citi mai multe despre ea AICI .


    Laptele demachiant si Tonicul de la Anian by Triodeluxe , ma bucur ca am avut ocazia sa intru in Campania de testare , mi-au placut enorm , va invit sa cititi mai multe detalii AICI .



      Avem aici gelul de dus Avon - care este un produs extrem de rau , am vrut sa il dau cuiva ( printre cunostinte ) insa nimeni nu a manifestat interes acasa ca m-am pricopsit tot eu cu el si l-am folosit ca sapun lichid , numai sa il consum odata . Experienta mea neplacuta este descrisa mai pe larg AICI .

      Uleiul de dus Sabon este potrivit pentru oricine si provoaca dependenta , detaliile le puteti citi AICI .




     Acum e randul mostrelor si a mastilor de fata marca Montagne Jeunesse . Am terminat multe mostre in aceasta perioada de trei luni .

- doua masti MJ tonice de fata cu minerale de la Marea Moarta
- o masca tonica de fata cu aloe vera si ceai verde MJ
- trei mostre Fond de ten Vichy : Teint Ideal ( 25 ) , Normaderm Teint ( 35 ) si  Liftactiv Flexiteint ( 35 ) .
- mostra de sampon Dercos Technique by Vichy
- doua mostre crema de maini & corp de la Flormar cu Ulei de masline .
- trei mostre marca La Roche- Posay : Toleriane ultra , Hydrean Legere si Anthelios XL 50+ .



   Ultimile produse din cosulet sunt doua sapunele , unul de la Dove si celalalt de la Nivea . Cel de la Dove a fost cu coconut milk - exceptional . Mi-au placut enorm amandoua . Sunt obsedata de sapunele , in orice forma cu orice aroma , imi place sa ma sapunesc din cap pana in picioare !

   Dragile mele aceasta este articolul meu vis-a-vis de produsele terminate , este lung , stiu . Insa asa se intampla cand amani timp de trei luni . Daca ati folosit anumite produse prezentate mai sus , astept parerea voastra in legatura cu ele .Va pup si va doresc o seara minunata alaturi de familie .

3 comentarii:

  1. Nu am folosit niciun produs din cele prezentate de tine, dar vreau sa incerc lotiunea micelara de la Blanchette B. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea Denisa o gasesti in Kauffland la doar 4,8 ron ! pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow,cate produse ai terminat! :)
    Mie nu mi-a placut micelara de la Blanchette,mi-a uscat rau pielea.

    RăspundețiȘtergere