luni, 9 iunie 2014

Review Fond de ten L'Oreal Nude Magique







         Astazi va scriu despre fondul de ten L'Oreal , Nude Magique Eau de Teint . Il folosesc de cateva saptamani bune . Asa ca am ajuns la o concluzie si vreau sa impartasesc cu voi impresiile mele .





      Nuanta mea este 140 , Pure Beige . Imi place ambalajul , sticluta este mata si groasa . Vine intr-o cantitate de 20 ml .  Produsul este lichid ( foarte ) . Inainte de aplicare trebuie agitat foarte bine .






       - Fondul de ten Nude Magique este pe baza de apa de la L'Oreal 
       - Acoperirea este medie , ofera un rezultat natural
       - Contine Factor de protectie SPF 18
       - Textura este lejera / nu incarca tenul aplicat in doza necesara
       - Contine un complex de uleiuri esentiale ce se evapora in contact cu tenul ( la inceput se simte un pic uleios , dar nu trebuie sa va speriati senzatia dispare odata ce este aplicat pe ten ) .
       - Produsul nu este prevazut cu pompita ( ceea ce pentru mine nu este ok ) - niciodata nu reusesc sa scot atat cat trebuie , mereu curge mai mult si cateodata este deranjanta aceasta situatie . Mai ales daca te grabesti .
      - Punctul forte al acestui fond de ten este : Senzatia de apa , fara apa !
      - Produsul este testat dermatologic si este non comedogenic .
      - Personal sunt incantata de Nude Magique , este bun pentru mine ( cu toate ca prefer o acoperire mai mare in anumite perioade ) .
      
       Cred ca este deajuns scrisul sa lasam si imaginile sa ne spuna ceva . Vreau sa precizez ca in aceasta perioada tenul meu nu este in cea mai buna forma a sa , dar consider ca este mai ok sa fac acest Review acum , cand am ceva defecte pe ten - sa puteti intelege ce poate face acest produs .

      La final am pregatit si un make-up ! Sper sa va placa . Vizionare placuta !




        In primul rand am demachiat tenul , dupa am folosit lotiune tonica si in final crema hidratanta Nivea , dupa ce a fost absorbita in totalitate am aplicat fondul de ten .








       Dupa cum se poate observa si in poze am cateva defecte in aceasta perioada , nu stiu cum de au aparut ele asa , toate odata insa asta e , trebuie sa am rabdare . Am si pe nas semne de la ochelari , cateva puncte de grasime , puncte negre , pete rosii si cateva cosulete .  Acum rezultatul dupa aplicarea fondului de ten !









     Acesta este rezultatul dupa aplicare ! Defectele au fost acoperite insa nu in totalitate . Asta pentru ca , fondul de ten are o acoperire medie , si in situatia mea trebuia ceva mai mult . In zilele bune este perfect , acopera bine si se mentine perfect pe toata durata zilei .

                            Test !






       Se poate observa clar din acest Test ca , odata ce tenul ( pielea ) este cat de cat ok produsul isi face treaba , acopera bine .

        Am realizat la final si un make-up , am fost ajutata de sotul meu si in special lumina naturala !








    Produsele folosite :

- Fond de ten Nude Magique by LOreal
- Pudra Perfect Match by L'Oreal
- Concelear Flormar
- Crema Hidratanta de zi Nivea
- Mascara Pretty intensifying Flormar
- Primer E.l.f pentru pleoape
- Pentru ochi doua nuante de la E.l.f albastru si nuanta Elegant ( fard mineral )
- Ruj Farmasi , Matte lipstick , nr. 03


     Dragile mele sper ca acest articol / review sa va fie de ajutor . Daca ati incercat / folosit acest Fond de ten Nude Magique by L'Oreal m-as bucura sa va citesc parerile si sfaturile ! Pupici si o seara minunata va doresc frumoasele mele .


12 comentarii:

  1. Nu l-am incercat, imi place ambalajul insa; si cu siguranta machiajul de la final este unul tare reusit! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Daniel multumesc frumos ! Ambalajul este dragut insa faptul ca nu are pompita ma deranjaza ! pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer? Nu m-a dat pe spate, ma asteptam sa fie mai bun. Am fonduri de ten mai scumpe care fac mai mult. Esti foarte draguta in pozele facute de sot ! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu l-am incercat, arata dragut si imi place sticluta. Se gaseste in tara la noi? Nu l-am vazut :(

    Kisses,
    http://tainafrumusetii.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da , se gasesti si la noi in Tara , in jur de 45 Ron ( daca imi amintesc bine ) .
      Nu prea ma incanta modalitatea de dozare , mereu curge mai mult decat trebuie :(

      Ștergere
    2. Asta e un mare dezavantaj, ma dezamagesc produsele care curg mai mult decat trebuie! Irosim degeaba.. asa patesc si eu cu fondul de ten estee lauder double wear :(

      Ștergere
    3. Da , Sorina , stiu cum e ! Din aceasta cauza si eu le evit , oricat de ok ar fi ! Nu imi place sa arunc banutii !

      Nu am inteles niciodata de ce nu au renuntat la aceasta modalitate de dozare ! Nu este benefica decat pentru ei :))

      Ștergere
  5. Suna foarte interesant acest fond de ten, pare foarte tentant si imi place tare tare mult sticluta, pare asa cute!

    http://frommwithloveblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da , este foarte dragalasa sticluta , pe mine ma deranjeaza ca mereu sunt pe fuga dimineata si din aceasta cauza modalitatea aceasta de dozare nu ma avantajeaza ! Plus ca acoperirea este medie :)

      Ștergere
  6. Unde il pot gasi in Romania?

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie imi place foarte mult! Iti da senzatia ca nici nu il ai pe fata. Am primit un tester de la cineva care l-a luat din afara si am fost foarte multumita de el. Intrebarea mea este: Unde pot sa il gasesc in Romania?

    RăspundețiȘtergere