joi, 31 iulie 2014

Produsele preferate ale Lunii Iulie





    A venit randul , preferatelor din Luna Iulie ! Am avut cateva , insa ele sunt preferate tot timpul , nu doar in Iulie .  Asa ca le-am adunat frumos in cosuletul fermecat si astazi vreau sa vi le prezint .




     Incep cu fardurile , nu stiu de ce insa in Iulie am optat in  mare parte pentru nuantele de verde , roz si ceva metalic . Aceasta dorinta a fost satisfacuta de Paleta de la Seventeen , are 3 culori se numeste Perfect Harmony eyes Green Seduction , nr. 27 , aceasta paletuta este foarte veche , de pe vremea in care declaram o mare dragoste Brand-ului , si acum o fac insa nu in aceeasi masura . Dupa am si 2 nuante de la Pierre Rene , cel roz este nr . 132 - putin metalic si celalalt tot Pierre Rene , nr. 108 , un maro cuminte , tot metalic .



     Gama Eucerin , formata din trei produse : Crema cu protectie medie de 25 , Spray-ul cu protectie mare de 50 + si Crema-gel dupa plaja . Au fost la mare cautare , avand in vedere ca weekend-ul este rezervat pentru piscina . Mai multe detalii despre aceste produse gasiti aici : Review Eucerin , Gama Sun .



    Samponul de la Sabon , este pe terminate de acum , insa rezultatele sale sunt cu mine . Mai multe detalii curand . Despre gelul de dus din Gama Medeea by Marcman aveti aici un Review complet : Gama Medeea by Marcman.




     Fondul de ten preferat in Iulie a fost The One by Oriflame , illuskin foundation . Imi place , ma multumeste din toate punctele de vedere . Mai multe poze gasiti aici : Gama The One . De la Uriage am primit ceva mostre si am utilizat gelul -crema hidratanta , este ok , ma incanta efectul de matifiere . Un alt preferat este primer-ul de la Deborah , un produs super .




     Am aici un borcanel de la Sabon , contine Serbet pentru corp ( gel ) , cu aroma de Lavanda , vanilie si patchouli , miroase exceptional , din aceeasi gama am uleiul de dus . O experienta minunata .



   Am folosit intens Dizolvantul pentru unghii din Carrefour , este bun , miroase acceptabil  si ca pret este accesibil . Urmatorul produs este Crema dupa ras de la Sabon . Daca sunteti curioase , am un Review detaliat aici : Produse destinate barbatilor folosite de femei .




   Se pare ca , Gama The One si-a facut simtita prezenta Luna trecuta , am aici Oja long wear in nuanta Orchid si Mascara Volume Blast .



    Am ajuns si la Parfumuri , am oscilat intre Avon cu Incandessence si Oriflame cu Lady Avebury , ambele sunt minunate , cel de la Avon este o dragoste mai veche , de prin Liceu , Oriflame insa m-a dat peste cap cu acesta misterioasa Lady Avebury , care imi da o stare minunata atunci cand il port !








    Pentru buze am ales Flormar cu Long Wearing Lip gloss , L421 . Un produs adorat de mine , am spus-o din prima clipa in care l-am vazut ! Apoi am purtat si Rujul de la Farmasi , nr. 03 , un rosu indraznet dar placut . Iar ca o completare la amandoua , le-am purtat impreuna cu creionul de buze de la Radiant , nr. 04 , nuanta lui merge bine si fara sa pui ceva peste .



      Inchei cu Benefit , anume They're Real push-up liner , o minunatie . Nu am crezut ca o sa ma atasez de acest liner atat demult . Spun asta pentru ca eu nu sunt genul de persoana care sa stea sa se bughineasca la trasat linii pe pleoape , nu imi ies si ma enervez , iar plus de asta nici nu am timp pentru asta dimineata . Insa participand la concursul de pa pagina de Facebook oficiala a brand-ului Benefit , l-am castigat . Eram curioasa nu zic nu , la ce valva a facut , dar ca o sa ajung sa strang acu banutii pentru a cumpara full-size-ul nu ma asteptat ! Este o bijuterie si cu asta nu mai spun nimic .


     Dragile mele , acesteau au fost produsele preferate / folosite mai cu spor in Luna Iulie , va pup si va doresc o zi exceptionala . Zambetul la purtator fiindca vine weekend-ul !

     Daca ati folosit anumite produse din cele pe care le-am prezentat eu , m-as bucura sa iti aflu parerea , pentru mine conteaza foarte mult .

6 comentarii:

  1. despre incandessence nu aveam o parere prea buna, nu stiu de ce ramasesem cu impresia ca miroase aiurea. dar am avut ocazia sa-l detin acum putin timp si mi-a placut la nebunie! pe pielea mea miroase foarte bine, si mai ales, persista foarte mult! si mie imi plac ojele si rimelul The One! fondul de ten il ador, dar nu prea l-am mai folosit, pentru ca la temperaturile astea, abia ma suport pe mine. nici cu cremele nu prea ma impac! pare interesant glossul flormar!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabriela si mie , cateodata mi se intampla sa nu imi placa un parfum la inceput - dureaza pana se acomodeaza cu organismul , apoi totul revine la normal !

      Gama The One este preferata tuturor , in legatura cu fondul de ten sunt de parere cu tine - imi place si mie mult insa e prea cald si prefer sa aplic doar crema .

      Gloss-ul de la Flormar are un farmec parte si pe langa faptul ca are o nuanta placuta mai este si rezistent ! :)

      Ștergere
  2. Multumesc Criss , ma bucur ca iti place !
    Se pare ca , Gama The One face ravagii ! Le-am tot vazut in postarile de genul preferatele Lunii , in special in luna Iulie , pe diferite blogg-uri !
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am incercat decat oja de la Carrefour prezentata de tine care mi-a placut. Ai avut doar produse minunate in aceasta luna! Sa le folosesti cu drag in continuare!! :*

    Kisses,
    http://tainafrumusetii.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Cate produse super pe aici! Am prins si eu o oferta si am luat crema de plaja si o varianta mini a lotiunei dupa plaja care au fost favoritele acestei perioade. Sincera sa fiu, am realizat de ce le lauda lumea asa mult!

    http://corinabadescublog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este ! Sunt produse de calitate ce isi fac bine treaba ! Eu le folosesc cu mare drag de cand le-am primit , mai ales ca pielea mea este sensibila ! :)

      Ștergere