luni, 21 iulie 2014

Gel revitalizant pentru ochi BellaPierre & Giveaway





      Bellapiere sau puritatea minerala a cosmeticelor . Vreau sa va spun ca si pentru mine este o noutate , am descoperit de curand aceasta Firma , iar informatiile dobandite in urma cercetarilor mele vreau sa le impartasesc cu voi , dragile mele cititoare .

      In 2005 , fondatorul Companiei Bellapierre Cosmetics , David Oren , a decis ca este timpul pentru altceva , ceva nou . David a inteles ca tot mai multi clienti cauta produsele naturale , organice , astfel dupa o cercetare amanuntita a pietei a gasit o nisa inca neexplorata : mineralele , la scurt timp a luat nastere Brand-ul Bellapierre.

     Este o linie unica de cosmetice deoarece Compania isi produce singura toate componentele . Secretul pentru o piele neteda si perfecta consta in pudrele minerale si puterea lor de acoperire . Ingredientele cosmeticelor pe baza de minerale Bellapierre se potrivesc oricarui tip de ten . Iar gama este destul de variata , ai de unde alege .  Pentru mai multe informatii despre produse si beneficiile lor , eu va indrum sa vizitati site-ul lor oficial : myfragrance.ro sau pe Pagina de Facebook facebook.com/myFragrance .

    De curand au initiat o Campanie de Testare pentru produsul Bellapierre Revitalizing Eye Gel ( gelul revitalizant pentru ochi ) , m-am bucurat foarte mult sa fiu inclusa in aceasta Campanie si totodata sa am ocazia sa testez acest produs de lux .

   


         Gelul revitalizant pentru ochi Bellapierre , este special conceput pentru pielea delicata din jurul ochilor , neutralizeaza radicalii liberi si ajuta la eliminarea pungilor de sub ochi redand elasticitatea tenului si producand efectul de lifting .

         Acest ser hidratand si delicat , are o absorbtie rapida , se aplica foarte usor , vine intr-o cantitate de 15 ml si combina extractul din fructe ( frunze de Aloe Vera , flori de musetel si extractul de castravete ) cu vitaminele si imbunatateste actiunea antioxidantilor .

        Reduce aparitia liniilor fine si a ridurilor  , neutralizeaza radicalii liberi , apara impotriva factorilor nocivi ai mediului si stimuleaza sinteza de colagen . Odata ce este absorbit in piele ramane activ timp indelungat  ( minim 72 de ore ).

        Este indicata folosirea acestui produs seara , dupa curatarea pielii se aplica una-doua picaturi pe zona de , dedesubtul ochilor si pe zona arcadelor . Se evita pleoapele .

       Produsul are ca termen de valabilitate 24 de luni de la deschiderea flaconului . Ambalajul este reciclabil si un alt factor important acest produs cosmetic este netestat pe animale .

      Eu am inceput sa il folosesc , sunt incantata si curand vreau sa va bucur cu un Review detalia despre rezultatele sale . Pana atunci insa , am o surpriza pentru voi , pe langa flaconul meu , am mai primit unul si m-am bucurat enorm deoarece , pot sa bucur una dintre cititoarele mele , sa ii dau ocazia sa testeze acest produs hihgt-end .

       

                                       Ce puteti castiga ? 


                Un gel revitalizant pentru ochi Bellapierre ( 15 ml ) . 

 

                                       Ce trebuie sa faceti ? 

- sa ma urmariti prin GFC 
- sa imi lasati un commentariu la acest articol cu numele GFC 
- sa imi raspundeti la intrebarea : 

                      De ce iti doresti acest produs ? 

- optional sa dati share acestui articol pe pagina voastra personala de Facebook !



                          Durata acestui giveaway ?! 

       21.07. 2014   -   27.07.2014 . 


                      Va urez succes tuturor ! Va astept in numar cat mai mare , deoarece acest produs merita incercat , asa cum am scris si mai sus - cred ca v-am dat destule motive pentru a nu spune pas . Pupici si o seara minunata dragile mele frumoase . 

               UPDATE : Castigatoarea giveaway-ului este Mami de Rares ! Draga mea te rog mult sa imi lasi un mesaj cu datele tale de contact , sa pot expedia premiul ! Felicitarile mele si sper sa te ajute acest produs revolutionar ! Pupici


33 de comentarii:

  1. gfc.popaurelia_50,share.https://www.facebook.com/pop.aurelia.5/posts/616162915157508
    as incerca finca nu am incercat inca dar stiu din auzite ca este buna si de calitate foloseste pentru ridurii cum sunt si eu la cei 56 de ani,mai ales in jurul ochilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru ca nu am avut si doresc sa-l incerc rsigismund@ahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi-ai dat destule motive sa particip la concurs... iubesc extractul de castravete si aloe vera!

    RăspundețiȘtergere
  4. gfc Vasile Mihaela
    il doresc pentru ca am mare nevoie de hidratare in jurul ochilor
    share https://www.facebook.com/vasile.cosmina/posts/738255459570774

    RăspundețiȘtergere
  5. FB: Monica Marton
    GFC: Monica Marton
    Imi doresc gelul de ochi revitalizant Bellapierre deoarece tenul meu are nevoie de el, acesta fiind special conceput pentru pielea delicata din jurul ochilor, gelul pentru ochi Bellapierre neutralizeaza radicalii liberi si ajuta la eliminarea pungilor de sub ochi, redand totodata elasticitatea tenului si producand efectul de lifting. Acest ser hidratant si delicat cu absorbtie rapida combina extractul din fructe cu vitaminele si imbunatateste actiunea antioxidantilor.Reduce aparitia liniilor fine si a ridurilor, neutralizeaza radicalii liberi, apara impotriva factorilor nocivi ai mediului si stimuleaza sinteza de colagen. Odata absorbit in piele, ramane eficace timp de minimum 72 de ore.
    Piela mea ar arata mai tanara, l-as duce cu mine in concediu pentru a-mi mangaia zi de zi pielea.

    RăspundețiȘtergere
  6. GFC:jane(janeta_20072001)
    Share:https://www.facebook.com/janeta.janet.9/posts/319422704848971
    Imi doresc acest produs pentru ca imi este de folos ,ridurile de la ochii isi spun varta si acest gel revitalizant imi poate atenua aceste imperfectiuni.

    RăspundețiȘtergere
  7. Gfc : Paula Maria
    Share : https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=251654108364766&id=100005605355243
    Imi doresc acest gel pentru ca pielea de sub este sensibila ,si datorita proprietatilor gelului m'ar ajuta foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  8. GFC Lacramioara Baltag
    Dupa ce am nascut fetita intreg organismul a "suferit modificari" . Urmare a noptilor nedormite ridurile din zona ochilor s-au accentuat si inca nu am gasit produsul care macar sa le atenueze, asa ca mi-as dori sa incerc acest gel.
    share: https://www.facebook.com/lacra.lacry.7/posts/807860702580420

    RăspundețiȘtergere
  9. GFC: Mere Verzi
    Share: https://www.facebook.com/merreverzi/posts/1521309668088207
    As dori sa incerc aces produs pentru ca dupa o anumita varsta(sa zicem peste 20 si ceva de ani) pielea din jurul chilor are nevoie de o ingrijire speciala, are nevoie de produse eficiente si de calitate care folosite cum trebuie dau rezultate. As avea nevoie de genul acesta de produs pentru a-mi ajuta pielea delicata din jurul ochilor sa fie mai ferma si sanatoasa.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. fb preda nicoleta alina, gfc aly22preda , share https://www.facebook.com/nicoletaalina.preda/posts/736204206423430 , mi-as dori acest gel pentru ca sunt sigura ca m-ar ajuta sa reduc liniile fine din jurul ochilor

    RăspundețiȘtergere
  11. fb gina whim
    https://www.facebook.com/ginawhim/posts/683651301688443
    gfg stefy
    mi-l doresc pt ca am o varta si deja am nevoie de el sio pt ca m-ai convins

    RăspundețiȘtergere
  12. gfc: Anton Marilena
    share:https://www.facebook.com/Antonmarilena/posts/606798579435634
    Imi doresc acest produs pentru ca in jurul ochilor am niste linii fine si cred ca mi-ar fi de ajutor si se vor vedea rezultatele, hiar as incerca produsul, imi place descrierea lui.

    RăspundețiȘtergere
  13. Gfc♡Alina Hoban
    Imi doresc foarte mult sa incerc acest produs, eu am pielea sensibila in jurul ochilor si caut un produs care sa ma ajute, sper sa fiu norocoasa care sa-l poata testa,
    Multumesc♡♡♡

    RăspundețiȘtergere
  14. GFC: Carmen D
    Imi doresc sa castig eye gel-ul Bellapierre pentru ca sper sa ma ajute sa scap de cearcanele din jurul ochilor, dar nici hidratarea tenului si efectul de lifting nu sunt de neglijat. Am observat ca oricat de mult as dormi cearcanele se incapataneaza sa ramana la locul lor, asa ca imi doresc sa gasesc un produs care sa ma scape de aceasta problema si care sa mai imi ilumineze un pic privirea, fara sa mai fie nevoie sa folosesc concealer din belsug. Celelalte creme de ochi incercate de mine pana acum nu au avut nici un efect asupra cearcanelor. :(
    Multumim pentru giveaway!

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna,
    Multumim pentru concurs!
    GFC: Cristina
    Share: https://www.facebook.com/popescu.cristina.167/posts/10202735209680895
    Imi doresc acest produs, pentru ca am pielea sensibilain jurul ochilor si, timid, au inceput sa apara cateva riduri. Acest gel revitalizant imi va fi de mare folos.

    RăspundețiȘtergere
  16. gfc: ANca Gabriela
    link share: https://www.facebook.com/anca.gabriela.9400/posts/684644584938572
    imi doresc acest produs pentru a-l darui mamei mele!

    RăspundețiȘtergere
  17. GFC: Bianca Rogoveanu
    Imi doresc sa castig pentru ca inca nu detin un produs specializat in ingrijirea pielii sensibile a ochilor !

    RăspundețiȘtergere
  18. Aghinitei Maria22 iulie 2014 la 01:55

    gfc;Agghinitei Maria
    share: :https://www.facebook.com/aghinitei.maria/posts/755776801147601
    Imi doresc acest produs, fiindca am probleme cu somnul si ...se vede ! :(

    RăspundețiȘtergere
  19. GFC:Ramona Dancea
    share:https://www.facebook.com/ramonaelena.dancea/posts/307015276140208
    Imi doresc gelul revitalizant ca sa scap de ridurile din jurul ochilor, sper sa ma ajute!

    RăspundețiȘtergere
  20. gfg: Mami de Rares
    Imi doresc acest produs pentru ca pielea din jurul ochior mei a inceput sa fie extrem de sensibila si de la o vreme mi-au aparut si cearcane de care nu reusesc sa scap .
    As vrea sa vad daca un produs de calitate cum este gelul de ochi revitalizant Bellapierre ma poate ajuta.

    RăspundețiȘtergere
  21. GFC:cristi andreea
    Imi doresc acest produs pentru reducerea liniilor fine din jurul ochilor

    RăspundețiȘtergere
  22. GFc: Mirabela M.
    Imi doresc acest produs pentru ca mi s-a terminat crema contur ochi si vreau sa incerc un produs nou pentru ca nu sunt deplin multumita de cel pe care l-am folosit pana acum. Am citit pareri bune despre acest produs si cred ca s-ar potrivi pielii mele. Plus ca sunt curioasa daca un produs de lux e mai eficient decat unul storebought, sau daca doar numele/firma/marca e de el.

    RăspundețiȘtergere
  23. gfc: irina
    imi doresc acest produs pentru ca am inceput sa ma confrunt cu riduri fine in jurul ochilor si consider ca acest produs mi-ar fi de ajutor.
    share: https://www.facebook.com/irina.olteanu.94/posts/4356605249328

    RăspundețiȘtergere
  24. GFC:Iulia Sava
    SHARE:https://www.facebook.com/iulia.sava.56/posts/252025981657798
    nu am incercat acest produs

    RăspundețiȘtergere
  25. Gfc: Diana Furby
    Imi doresc acest produs pentru ca am citit numai pareri bune despre el si chiar as avea nevoie de un astfel de produs deoarece nu am folosit produse pentru conturul ochilor si cam ar fi cazul.

    RăspundețiȘtergere
  26. gfc anuta67
    fb ana baluta
    mi-as dori sa incerc acest produs pt ca m-ar ajuta sa reduc ridurile din jurul ochilor

    RăspundețiȘtergere
  27. FB: Marius Sorin
    GFC: Marius Sorin
    Premiul il doresc pentru sotia mea. Ar fi un cadou frumos la aniversarea casatoriei noastre.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  28. GFC: Gavriloiadina
    Share: https://www.facebook.com/adinamirabela.gavriloi/posts/746396405403358
    Imi doresc să câștig gelul pentru a-mi revitaliza zona din jurul ochilor și pentru a-mi oferi un ten fresh.

    RăspundețiȘtergere
  29. Gfc: Ana-Maria Gurgu
    L-as incerca pentru ca zona sensibila de sub ochi are nevoie de ingrijire superioara si cred ca acest produs ar fi un rasfat pentru oricare dintre noi! :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Gfc:Ioana Alinta
    Mi-ar fi de ajutor acest produs,deoarece ma confrunt cu cearcane si riduri fine in jurul ochilor .

    RăspundețiȘtergere
  31. GFC: Painter Painter
    Share: https://www.facebook.com/alexandra.cirlea/posts/481328378669707
    Pentru ca imi doresc un produs natural , special creat pentru zona sensibila din jurul ochilor care sa imi estompeze ridurile.

    RăspundețiȘtergere
  32. Multumesc!!!

    Am trimis datele mele.

    RăspundețiȘtergere
  33. Mami de Rares , ma bucur , ca te-am inveselit azi ! Pupici , am primit e-mailul ! Te tin la curent ! Pupici , inca odata Felicitari ! :*

    RăspundețiȘtergere