joi, 17 februarie 2011

NU

eu nu am nevoie de tine langa mine cu forta,nu am nevoie de minciuni amestecate,vreau sa ma pot baza pe tine sa pot avea increderea aia oarba.Daca ar fi sa ma duci pe linia de tren si m-ai lega la ochii vreau sa am convingerea ca vei tipa sa ma dau la o-parte cand vine trenul.Lumea din jur nu intelege,dar oare e posibil sa scrii poezi in vise?  

eu nu am nevoie sa iti fie mila de iubirea mea naiva , care acopera si partea lipsa din a ta.daca adormi ,inseamna ca dormi. iar daca iubesti nu inseamna ca urasti.uneori ma faci sa cred ca suntem doua petale si la urmatoarea briza fiecare e zburlit pe drumul lui ,unul diferit de celalalt-bina dar asta nu e prea important ,vantul va adia abia peste vreo 3 minute jumatate.   

                                    P.s -voi ramane cu resturi din mirosul tau !

2 comentarii:

  1. Ma intereseaza referirea la o alta viata...Si eu imi doresc in primul rand sa existe o alta viata, si in al doilea rand sa pot intalni in ea, ceea ce am ratat in cea pe care o traiesc acum.Si stiu sigur ca am ratat implinitea sufleteasca ce mi-ar fi calauzit intreaga viata, sau poate chiar eternitatea.Imagineaza-ti un lucru care sa te urmeze etern, un lucru care sa fie una cu eternitatea...Mi-e dor sa stiu ca nu m-a uitat!

    RăspundețiȘtergere
  2. trecem pe langa multe oportunitati - poate daca ne-am vedea noi , pe noi insine de undeva de sus in momentul incare facem anumite alegeri -poate ,POATE ar fi altceva -

    RăspundețiȘtergere