luni, 21 februarie 2011

Dureros

         El -        de ce crezi ca , daca s-ar intampla ceva eu te-as iubi mai, putin? nimic nu v-a conta , si daca am avut pe cineva ,a fost in trecut si este trecut ,de ce vrei sa reaprinzi focul, si daca am iubit-o sa stii ca a fost atunci , iar acum te iubesc pe tine si o fac cu o alta pasiune , mai mare si mai patrunzatoare.   

         Ea-     ce faci cu mine , ai facut si cu ea , poate ca tu faci ceea ce ii placea ei , si mie nu imi place ,te comporti cu mine poate asa cum te comportai cu ea, Iubitul e un chin pt mine , ma sfasie si in curand nu o sa mai pot gandi uman ,cu ratiune,in curand voi deveni o fire obsesiva . 




( Problema asta exista intre cupluri , problema asta inca face victime , trecutul reuseste sa faca victime in prezent si viitor , e tragica problema cu care se lupta milioane de tineri ingragostiti , si multi dintre ei sfarsesc prin as abandona dragoste , alti se transforma din oameni obijnuiti blanzi, calmi , iubitori in, niste fiare ce se alimenteaza cu trecutul partenerului si il vaneaza ptr ce a fost , ptr ce a avut nestiind ca e greseala vietii ). 


   P.s - cine a trecut prin asa ceva , cine trece prin asta , sa faca un pas in fata !

4 comentarii:

  1. E normal cand incepi o relatie sa te gandesti in trecut, la cum era ea, fosta.

    Da..de exp actualul meu iubit a avut o relatie de 3 ani si e normal sa aiba foarte multe amintiri cu ea. Acum depinde doar de voi cum treceti peste asta. Daca el inca isi mai aminteste de ea cu oarecare sentimnete e grav, dar atunci cand el a uitat si isi aminteste de ea ca de orice persoana normala, totul e ok.

    Femeile gresesc aducandu-i tot timpul aminte de ea pentru ca el sa-i spuna ca doar pe tine te iubeste....Sau doar pentru a vedea ca esti mai buna decat fosta sau ca te iubeste mai mult. Ne e in fire sa primim aprecieri si confirmari dar cred ca, ca si femeie trebuie sa ai incredere in tine in primul rand, indiferent ce a fost ea si a facut, nu e cu nimik mai presus decat tine ca om. Poate avea o cariera mai reusita, dar in rest omanenii sunt egali.

    Trebuie inteles ca atunci cand s-a iubit, s-a iubit si mai e o chestie pe care mi-au 2 ( fostul si actualul, ambele cu relatii lungi ininte) "daca m-am despartiit inseamna ca ceva nu mai mergea si nu va mai merge" Uneori au dreptate, depinde de cat de bine ii cunosti:) Daca e ok, n-ai de ce sa-ti faci griji:)

    De exp fosta lui prietena avea si foarte multi bani, masini, apartamente si diverse si mi-a zis "nu imi placea sa merg pe banii ei peste tot si sa n-am demnitate, sunt barbat pana la urma...

    Nu m-am simt cu nimik mai prejos si daca vreodata as simti asta din partea lui as renunta pt ca ar insemna ca nu merita:) dar acum ma iubeste si e ok.

    Ca sfat! Multa incerdere in propria persoana, doar o viata avem si nu pentru a ne bate joc de ea si pentru a-i lasa pe altii sa fie mai presus chiar si in mintea noastra. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Intru putin cam rar si de aceea raspund greu.

    Stii iti spun unele lucruri din experienta mea, iei ce consideri ca e bun.
    Incearca sa te linistesti, sa traiesti clipa ca si cum ar pleca maine. Stii foarte bine ca barbatii fug de femei care ii streseaza.

    Incearca sa-i urmaresti gesturile si sa-ti ai seama daca te iubeste. supune-l la teste prin care sa--ti dai tu seama daca te iubeste , nu el.

    iar fosta, ti-am zis, daca nu vezi ca el s-ar intoarce, sau ea il mai cauta, nu-ti fa griji.

    Uite de exp..am invatat sa nu ma mai atasez de oameni sau mai bine spus sa stau langa ei ca si cum ar pleca in orice clipa.

    Ti-am zis de noul meu iubit. Ma-m gandit ca daca a stat cu fosta si ea avea tot vila la munte, la mare, nush ce masina si apartament, unde el avea cheile si facea tot ce vroia, era ca acasa, ma gandeam ca o va considera mai presus decat mine, ca isi va aminti mereu de ea si ca o va dori inapoi.

    Dar prin cum mi-a vorbit, ce mi-a zis si cum se poarta mi-am dat seama ca nu o mai vrea, ca tine la mine si ca se bucura ca-i spun aproape. Barbatii pana la urma sunt barbati si nu va sta dupa o femeie decat daca inca o mai iubeste cu adevarat. Afla motivele pt care s-au despartit si urmareste-i toate reactiile cu tine. iti poti da seama cu usurinta.

    Si gandeste-te ca frica asta nu te ajuta la nimik. Eu traiesc langa el ca si cum maine ne-am desparti si traim din plin. si nu ma mint pt ca chiar daca s-ar termina viata merge inainte. baieti sunt multi pe lume si nu stii ce-ti rezerva viitorul.

    Incerc doar sa te fac sa privesti lucrurile mai relaxata si sa te gandesti ca daca e cu tine sa nu-ti mai pese daca o mai iubeste cu fosta. bine totul pana la inselat, pentru ca apoi nu mai este relatie:-?

    Si inca ceva, nu merita niciun barbat care nu te apreciaza pentru ceea ce esti cu adevarat. am invatat asta dupa o relatie de 2 ani si ma bucur ca am invatat-o. Oamenii sunt speciali si u esti la fel. In loc sa-ti fie frica, si saa-ti faci o mie de ganduri, traieste clipa, o sa se bucure si el de faptul ca esti fericita:X

    Altceva, scrie-mi si-ti raspund:*

    RăspundețiȘtergere
  3. e cel mai bun sfat pe care l-am auzit .. sa faci un pas in fata :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Parca ma vad pe mine. Pana la varsta de 20 de anisori ai mei, am stat doar cu tipi de 28 30 25. Acum, de o luna, am un tip de 21. E primul. E ok.

    Ma gandesc la cum a fost cu cei mai mari. Sincer a fost ok. Intr-adevar s-au saturat de jocuri, s-au saturat de cluburi si alte lucruri pe care le-au facut si prin care noi inca nu am trecut. Dar au stiut sa ma iubeasca, sa-mi arate, mai mult decat poate le-am aratat eu si ma simteam atat de ocrotita langa ei.

    Eu am copilarit numai intre oameni maturi pt ca asa a fost anturajul, iar ai mei s-au despartit de cand eram mica si se spune ca persoanele care traiesc fara tata cauta maturitate in cuplu. Imi placea sa invat de la ei si niciodata nu m-au tratat ca si cum ei ar sti ceva mai mult decat mine, m-au invatat tot timpul ce trebuia sa invat, din experienta lor.

    Mai ales la varsta lui e normal sa fi avut o relatie prin care sa i se fi dustineretea dar din moment ce s-au despartit, a trecut si nu vor mai fi. Si e normal sa-si aminteasca. Stii ce e aiurea? Ca eu am intalnit unii care isi doreau o relatie serioasa, o potentiala sotie, iar eu am alte planuri de viitor si usor am renuntat la ei.

    Dar crede-ma, una de varsta lui nu neaparat are mai multa minte decat tine sau mai multa maturitate. Ceea ce o diferentiaza e poate faptul ca are un job stabil si se gandeste la a-si intemeia o familie, dar in rest nu exista diferente.

    Si tocmai pt ca are varsta pe care o are, nu-l lasa niciodata sa te faca sa te simti inferioara nimanui. Esti unica si speciala:X

    Ai sa vezi cat de multe o sa inveti de la el. Ia si analizeaza-l iubeste-l, dar cu capul pe umeri. Asteapta si maturitate din partea ta dar si joaca inocenta a varstei noastre pentru ca il face sa se simta tanar.

    Traieste clipa, lasa lacrimile si frica, viata e atat de scurta. Cine te va merita va fi langa tine intr-un final si astea vor fi copilarii. Stiu ca e greu acum, dar incearca sa exersezi pentru ca atunci cand o sa ajungi la o varsta mai inaintata sa faci alegerile cele mai bune:X

    RăspundețiȘtergere