sâmbătă, 19 februarie 2011

continuarea-3

Alex iti amintesti cum ne-am intalnit , numai daca as putea descrie iubirea mea, ce am simtit cand te-am intalnit cu adevarat prima data ?A fost ceva ce, a trebuit sa fie .Dragul meu iubirea poate fi un lucru mic, cu prea putina semnificatie, sau  poate fi un lucru mare . 


-Ioana ,scumpa mea,am putin de lucru , maine predau raportul si inca nu am finalizat  ( te sarut ). 


Dragul meu ,langa tine totul pare incarcat de valoare ,pana si intamplarile marunte ,a trai alaturi de tine pt mine a devenit foarte important ...Alex stai pleci?? Ai auzit macar ce am spus .....Usa se tranti in urma lui , Ioana din camera striga : te iubesc ! Niciun raspuns inapoi .   


Prima surpriza nevinovata, dupa cateva minute gandurile aspre o navalise ,de ce e asa? ce are ? cred ca nu ma mai iubeste ,trebuie sa vorbesc neaparat cu el foarte serios .              


             SMS - Alex dragul meu , simt nevoia sa vorbim ,in legatura cu o mica neintelegere, maine dimineata daca poti te rog suna-ma , as vrea sa ne intalnim ,si sa purtam o discutie foarte serioasa .Te sarut !                   
                                          Niciun raspuns ,2 ore trecute peste ,deja era tarziu , si Ioana adormise .
 

3 comentarii: