luni, 21 februarie 2011

iubirea nu are limite

        
        Dulcele-acrisor                
 aud zumzet de ganduri vestejite,
 te aud pe tine ,ma chemi ,iar

 nu mai vreau atata tam-tam 
 daca vin eu vin ca vreau , nu ca ma chemi.   

 si daca te vad in dungi,asta nu inseamna ca esti zebra, 
 esti doar imaginea mea multicolora despre curcubeu. 

 daca te invelesc noapte cu bucati din soseta mea ,
  nu o fac din obligatie ,ci din placerea interioara 
  tu esti mic iar eu sunt si mai mica , asta e ajutor reciproc.  

  tu imi dai mie nasturi de la camasa, eu iti ofer noapte 
  un cer mai senin si multe stele liliachiii , 
  iar despre realatia dintre noi , nici unu nu s-a gandit 
  ce ar iesi dintr-o palarie verde si-un bocanc  mai peticit .

Un comentariu:

  1. stelele danseaza deasupra lumilor vantul croieste povesti din fire de gand iar somnul zambeste...frumos:)

    RăspundețiȘtergere