joi, 27 martie 2014

Review farduri Sleek




     Azi va povestesc despre fardurile Sleek , am in colectie doua ( nu este prima oara cand va fac cunostinta cu ele ).  Le-am achizitionat de pe Make-up Shop la oferta in acea perioada , 6 Ron / buc. Sunt foarte dragute si perfecte pentru Primavara , am realizat si un machiaj astazi pentru voi , sa le puteti observa mai bine . 




        Detin unul roz , pe numele sau CANDY , nr. 972 si unul verde AZURE nr. 969 . De ce imi plac atat demult ? 

       Pentru ca sunt rezistente , foarte pigmentate , culorile sunt printre favoritele mele , am ochii verzi si atunci aceste nuante ma avantajeaza . 
     
       Se lucreaza foarte usor cu ele , fardul nu cade , textura este una consistenta.Cel roz pare mat  insa cel verde contine mici particule sclipicioase dar atunci cand este aplicat acest lucru nu deranjeaza , asa ca se poate folosi si ziua . 
      
      Fiecare are un gramaj de 2,6 g.  Nu ma incomodeaza acest lucru , pentru un fard individual are o cantiate ok . O sa va arat si un swatch - pentru ca nu am inteles de ce nuanta roz este asa invizibila am venit in ajutorul vostru si cu un make-up of the day! 


  
       Sper sa va placa ce am putut realiza eu cu aceste farduri .Ma bazez pe coc in special :)) . 






          Dragile mele daca ati folosit aceste produse sau altele de la Marca Sleek ,astept comentariile voastre cu mare drag , va pup si va doresc o seara minunata plina de zambete alaturi de familie .

2 comentarii:

  1. Moama , cat de bine arata verdele acela.. <3 Cat de curand sper sa imi cumpar si eu o paleta Sleek, mai ales ca acum am vazzut niste reduceri... <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos machiajul,iti sta superb!Imi plac mult culorile fardurilor!

    RăspundețiȘtergere