marți, 4 martie 2014

Ingrijirea parului in 4 pasi





         Dragile mele azi vreau sa va povestesc despre ingrijirea parului in 4 pasi simpli , mai bine spus rutina mea . Nu folosesc multe produse deoarece nu vreau sa il incarc si parul meu oricum nu are probleme grave . Asa ca voi incepe prin a va arata cateva poze before ... ultima spalare a fost acu' trei zile . 



             Se poate observa ca este lipsit de stralucire , vitalitate / volum  dupa cele trei zile in care nu am aplicat nimic pe el , nu l-am ajutat in niciun fel .  Ce inseamna rutina mea de ingrijirea a parului in 4 pasi :





        Pasul 1. 

            Aplicare Sampon . In postarea cu produsele terminate ale Lunii Februarie am mentionat ca am finalizat mai multe sampoane printre care si preferatul meu Alix cu ulei de argan , acela a fost inlocuit acum cu cel de la Avon ( Advance Techniques ) tot cu ulei de argan , are 250 ml .

         Pasul 2. 

            Aplicare masca / balsam / tratament , este ok oricare din ele , de curand am terminat si masca de par de la Alix asa ca am inlocuit'o cu Tratamentul de la Revlon . L-am achizitionat de pe site-ul Aoro.ro , era la promotie 42 ron - 500 ml . 

         Pasul 3. 

             Aplicare Spray modelator cu efect de fixare . Eu folosesc marca Oyster ( soft touch ) , are 200 ml , insa il am de ceva luni bune , nu necesita mult produs doar 3 , maxim 4 pufuri . Efectul este cel dorit si mirosul extraordinar . Face fiecare banut . 

         Pasul 4. 

              Aplicare Spray pentru stralucire . Folosesc marca Biola , spre fericirea mea , acest produs a fost castigat la un concurs si de atunci il folosesc cu mare drag . Un spray cu jojoba bio si portocala + cateva plante medicinale , rezultatul este cel dorit. 
             Nu credeam ca un spray poate da o astfel de stralucire , insa niciodata sa nu judecam un produs inainte de a il utiliza ! Imi place este un produs ce ma ajuta in rutina mea pentru ingrijirea a parului , personal il aplic doar pe varfuri insa ma gandesc sa il utilizez si pe intreaga suprafata sa vedem cum functioneaza . Mai multe detalii si gama lor diversificata, le puteti gasi accesand link-ul - Biola -cosmetica .




               Un mic secret , eu folosesc mereu peria ! Asa l-am invatat si daca cumva nu am chef sau este tarziu si nu reusesc sa il usuc la perie , sta in toate directiile . De obicei , nu adorm cu el ud si nici nu il las sa se usuce singur Iarna , il ajut mereu .Mai jos va fac cunostinta si cu Peria minune !







           Acesta este ritualul meu de ingrijire a parului in 4 pasi  . Cu aceasta ocazia v-am aratat si ce produse am inceput sa folosesc / cu ce le-am inlocuit pe cele terminate . Sper sa va fie de ajutor aceasta postare . Astept parerile voastre si sunt curioasa in legatura cu Ritualul vostru de ingrijire , ce produse utilizati sau care sunt preferatele voastre . Pupici si o seara minunata alaturi de familie si cei dragi voua .

2 comentarii:

  1. Ai un păr frumos și clar se vede diferența before/after.
    Eu nu folosesc nici măcar atâtea produse, șampon și cel mult balsam, pentru că se ingrașă foarte repede, la 2 zile îl spăl și caut mereu șampoane pentru păr gras, sau care să îi ofere volum.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce par frumos ai. Caut si eu un spray de stralucire, dar care sa nu ingrase parul...o sa caut si o sa incerc cel pe care il folosesti tu.

    RăspundețiȘtergere