joi, 18 septembrie 2014

Noutatile din viata mea





        Postarea de azi , este despre noutatile din viata mea , insa ma refer doar la produsele cosmetice , de ingrijire sau make -up . Asadar ieri  am primit coletul de la Himalaya , sunt foarte incantata , abia astept sa le incerc , sotul meu era acasa in momentul in care a venit curierul si fiind curios a desfacut pachetul sa vada ce contine , deja are favorite :) . 

        Felicitarile mele celor de la Himalaya , gestul este frumos si apreciat de toata lumea si totodata un calduros La Multi Ani !




          Astazi am intrat si in posesia controversatului Kit , de la Vichy ,  nu am intampinat probleme , totul a decurs normal la Farmacie . 





             In sfarsit am o , oja Catrice , demult imi doresc produse Catrice si astazi eram la cumparaturi in Kauffland , si cand ce sa vezi : dau nas in nas cu stand-ul Essence si cel de la Catrice , am zabovit ceva pe langa ele ca intr-un final sa plec acasa cu puiutii astia , oja Catrice este perfecta pentru Toamna , sau cel putin asta e parerea mea , iar despre lacul incolor Essence nu am de spus decat ca era necesar . 

            Abia astept sa va arat cum este defapt oja Catrice , nu am rezistat prea mult , daca ati incercat ojele lor , astept o parere , impresie . 




           La final va prezint fard-ul de la Flormar  , se numeste Lights Of Flowers  , nr . LF23 , si este fin si cremos si minunat , imi place nuanta teribil , nu obisnuiam sa folosesc astfel de culori insa de cand l-am primit il folosesc mai mereu , uneori singur sau in diferite combinatii . Mai multe detalii despre el intr-o alta postare. 

           Pentru Toamna este nuanta perfecta :). 





             Pupici dragile / dragi mei , va doresc o seara minunata alaturi de familie sau de cei dragi voua . 

2 comentarii: