vineri, 25 aprilie 2014

Importanta mostrelor in Concediu



      Va spuneam in urma cu doua zile ce bine mi-au prins mie mostrele pe care le aveam in casa in Concediul de Paste . Adunasem ceva mostre , in special din Farmacii / unele le-am primit altele le-am cerut eu pentru a testa produsul in vederea achizitionarii lui .
      Cand a venit momentul plecarii mi-am facut bagajul si normal ca urma sa organizez portfardul pentru cele 3 zile de concediu , aici incepeau problemele pentru ca un demachiant are 200 ml , un sampon are 250 ml , apa micelara sau lotiunea tonica in jur de 200 ml , crema de maini vine in borcanas sau tub si ocupa spatiu , plus mascara , ruj , parfum care si acesta are 50 , 75 , 100 ml dupa caz si vine in diferite ambalaje ce ocupa mult loc .. iar portfardul pe care mi-l permitea geamantanul nu era prea mare . Eram tare necajita , pentru ca nu ma puteam lipsi de niciun produs din cele enumerate mai sus si in acel moment am avut sclipirea - mostrele din dotare .
      Am scos cutiuta la inventar sa vad daca acopera nevoile mele si spre surprinderea mea am organizat porfardul in asa fel incat parea mai mult gol decat sa dea pe afara de produse.



      Asa arata portfardul pentru concediu - la inceput parea neincapator insa pe parcurs am ajuns la concluzia ca imi trebuia unul mult mai mic . Ce am luat cu mine :







- Apa termala Vichy , consider ca nu trebuie sa lipseasca acest produs din rutina noastra de zi cu zi , mai ales pe timp de vara . Aceasta apa termala a fost primita in cutia de colectie Vichy pe care am primit-o de Valetine's Day . Gramaj - 50 g

- Lotiune Micelara La Roche - Posay , primita in Kit-ul de ingrijire pentru pielea sensibila ( au avut o promotie , la achizitionarea unui produs din Gamele participante primeai acest kit de 7 produse ).
 Gramaj - 50ml

- Sampon Regenerant Gerovital Plant by Farmec ( tratament ) primit cu Revista Femeia . Gramaj - 40 ml , l-am folosit pentru prima data in acest concediu si am fost mai mult decat incantata , din acest motiv urmeaza si un review la el .

- Demachiant Vichy Purete Thermale , primit tot in cutiuta de colectie . Gramaj - 30 ml .

- Pentru Crema de maini si corp salvarea a venit din partea Flormar ( am primit de la ei mai multe produse spre testare , printre care se numara si 2 mostre Hand & body cream cu ulei de masline ) , minunate .

- Primer E.l.f

- Mascara E.l.f si L'oreal volume million lashes luminizer

- Clestiosor pentru intors genele E.l.f

- Pudra stralucitoare ( cu efect de luminozitate ) E.l.f

- Parfum am avut noroc tot de Flormar ( in acelasi kit de testare am primit mai multe mostre de parfum , diverse arome ) am ales Dishy Idole si Heart .

- Pentru machiaj am ales mini-paleta E.l.f de 6 farduri .

- Am luat cu mine 2 pensule , una pentru Pudra si cealalta pentru fard , ambele de la E.l.f

- Am ales pentru ruj doua nuante nude de la Flormar ( din acelasi kit de testare ) si anume DC28 din gama Deluxe cashmere stylo si D45 aceeasi gama .

- Fondul te ten a fost alcatuit din 2 mostre de la Vichy Teint Ideal , le-am depozitat in borcanasul de la crema Idealia ( primita in aceeasi cutiuta de colectie ) - terminasem crema si am pastrat ambalajul deoarece este tare simpatic , acum uite ca mi-a fost si de ajutor !




- Pentru crema de fata , baza pentru fond de ten am mers pe La roche-Posay , am ales mostra de crema Hydreane Legere ( am si produsul full-size , din aceasta cauza am vrut sa o testez inainte in calitate de mostra ) si Anthelios XL cu SPF 50+ ( aici chiar aveam ceva curiozitati ). In cele 3 zile am reusit sa le folosesc doar pe acestea 2 , mai aveam de rezerva si La roche-Posay Toleriane ultra si Hydraphase Intense Legere - dar nu a fost nevoie sa le desfac .




 Poate va intrebati cum le-am pastrat asa desfacute , deaorece nu consumi 2 ml la o aplicare , foarte simplu cu o clamita . Cam asa :





    Am fost placut surprinsa de anumite produse chiar si asa in mostre, unele le-am terminat si imi doresc sa le cumpar full-size , am pregatit si cateva review-uri pentru unele . Curand vreau sa vi le detaliez . 

    Aceasta a fost modalitatea mea ( ingenioasa ) de a folosi util spatiul si asa limitat in geamantan . Sper sa fie de ajutor . Pupici si o seara excelenta alaturi de cei dragi voua . Sa aveti un weekend minunat !

4 comentarii:

  1. super! Si eu cam tot asa fac :). Mai merg mostrele legate cu elastic de borcan sau prinse cu cleste de rufe :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Da - exact Ana cu cleste de rufe si eu mai obisnuiesc sa folosesc insa in concediu am uitat acasa un carligel si mi-a sarit in ajutor clamita de par ! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu iaru mostrele in vacante, sunt tare utile ! :D

    RăspundețiȘtergere