duminică, 2 februarie 2014

Shopping in Ianuarie

           In aceasta postarea vreau sa va arat ce produse noi am in colectie , unele din ele le-am primit unele le-am cumparat eu . Asadar voila : 
        Am primit de la o prietena setul Avon Femme , format dintr-un Parfum , spray si o Lotiune de corp , miroase extraordinar de bine , din cate am inteles este nou aparut , nu prea sunt la curent cu brosura Avon , nu am mai facut o comanda la ei de foarte mult timp . Am participat cu blogul meu pe pagina Perspirex Romania la campania lor de testare a roll-on'ului - acest roll-on lupta impotriva transpiratiei , inca nu am inceput testare , dar presimt lucruri bune . Am primit si premiul Biola Romania ce consta intr-un Spray pentru stalucirea parului cu jojoba bio , premiul castigat la concursul sustinut de Biola pe pagina Lorenei . In poze se poate vedea si Crema gomaj de la Yves Rocher cu extract din samburi de caisa , a venit odata cu revista Femeia la doar 9.90 ron si ultima achizitie este crema hidratanta de zi Nivea , SPF 15 , este imbogatita cu vitamina E - nu am inceput inca utilizarea , dar sunt curioasa de aceasta crema , mai ales in aceasta perioada rece . 
       Acestea sunt micile cumparaturi realizate in Luna Ianuarie , in curand urmeaza postarea cu Preferatele mele din Ianuarie , sper ca va inspira acest post si daca va intereseaza un anume produs anuntati-ma , va pup si o Duminica minunata va doresc alaturi de familie si cei dragi voua.

2 comentarii: