marți, 25 februarie 2014

Review Maybelline Instant Anti-age


     
     Dragile mele azi va povestesc despre Brand-ul Maybelline si ce produs am testat eu in ultimile 2 luni. Este vorba despre concealer-ul Instant anti-age . Sincera sa fiu la ce textura are , eu l-am folosit ca un fond de ten .







            Ambalaj :

       Consta intr-un tub de plastic ( dur ), ca aplicator are un buretel rotund , foarte moale , spun ei ca este anti-bacterian , mie personal nu imi place , este destul de inestetic . De obicei evit astfel de produse. Nu ma inteleg prea bine cu aplicatoarele din dotarea lor.

           Gramaj :

    Are 6,9 ml - aici am o problema , atat de putin produs la un pret atat de mare , costa in jur de 60 Ron dar este mai mereu redus ,asta inseamna 54 ron . O alta problema este constructia acestui tub , nu reusesti sa scoti tot . Daca va uitati in poze a ramas pe fund produs cam pentru 2,3 utilizari . 

          Textura : 

    Consistent cu tendinta de spuma ( cei de la Maybelline au facut un obicei din asta ). Destul de gros ca sa il poti folosi drept fond de ten ( si cazul meu ). Am 24 de ani astfel incat anti-imbatranirea nu este caracteristica principala pe care o caut la un produs , doar eram curioasa asupra acestuia din cauza mediatizarii si am vazut bloggarite incantate de el. Am zis sa il incerc si eu . Contine acid hialuronic si colagen + SPF 18. Se absoarbe bine in piele , putin uleios -  produsul se potriveste de minune persoanelor cu tenul uscat . Eu am tenul mixt + gras doar in zona T.

       Cum actioneaza : 

    Dupa cum am afirmat mai sus este un corector defapt - se foloseste in special pentru acoperirea cearcanelor / punctelor negre / puncte de grasime / cosuri / cicatrice / pete / zone pigmentate si roseata. Eu l-am utilizat ca si fond de ten , acoperirea este buna insa nu completa ( acoperire medie ). Actioneaza bine asupra liniilor fine din zona ochiilor , ofera un efect destul de natural , eu am nuanta 21 NUDE , daca nu folosesc degetele la aplicare ma puteti confunda cu un Morcov !!Nu pot sa inteleg de ce asa , urmatoarea nuanta era 20 culoarea luminii ...am oscilat intre ele si uite ca tot am gresit-o ! Ori nu ma descurc eu cu aplicatoarele lor ( nu este prima oara ). Buretelul este util pentru zona cercurilor gen intre nas si coltul intern al ochiului.  

  


   Asa arata si buretele , iar in poza se observa cat produs a ramas pe fund , nu il  mai pot folosi  . Asta o consider o bila neagra ! Am obiceiul sa mai tai ambalajele ,dar acesta este un plastic foarte rezistent incat nu merge cu nimic indepartat .Doar sa caut un fierastrau ,ceva !! Glumesc . 




Inainte de a va arata pozele cu mine si rezultatul acestul produs , am facut un mic test ! Mi-am mazgalit incheietura mainii cu un pix dupa care am aplicat corectorul , sa va arat ce a iesit :


Ce parere aveti ? Eu spun ca pentru ce este el conceput se descurca bine . Este un corector si asta face , acopera cat poate el de bine .Am fost eu prea rautacioasa ca am folosit un pix , dar am vrut sa arat exact puterea lui si abia dupa sa vedeti ce a realizat pe fata mea . 



Cam asa arat eu dimineata , am folosit doar apa micelara si crema hidratanta de zi Nivea .

Aici am aplicat corectorul / fondul de ten ( pe toata fata ).Si o sa va arat si machiajul de azi .

             Am spus sa aduc putina culoare in birou .Si asa vremea nu tine cu noi , macar pe ochi sa fie veselie si inceput de primavara . Acesta a fost review-ul meu , sper sa va placa si daca ati folosit acest corector lasati-mi parerea voastra intr-un comentariu . M-as bucura sa citesc si alte opinii . Pupici.

6 comentarii:

  1. Buna. Poti sa-mi spui de unde l-ai luat? De mult il caut si eu.Mersi
    http://eyesofabeautyblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana - si mie imi place ca este moale si pufos si rotofei dar folosind aproape zilnic devine usor inestetic - nici nu am cum sa il spal !

    RăspundețiȘtergere
  3. Eyes of a beauty - incearca pe Aoro.ro ! eu il am de vreo 2 luni si ceva .

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesant acest tip de ambalaj, cu burețel inclus, nu am mai avut.Îmi place ceea ce am citit în legătură cu ceea ce conține.

    RăspundețiȘtergere