miercuri, 29 decembrie 2010

trecut-au toate .

A ramas un gol ,
nu inteleg de ce tu pleci si eu raman?
e tarziu si simt ca m-ai parasit.  


Nu mi-a mai ramas nimic,
doar iti doresc iubirea pe care ti-am oferit-o.

Nu am luat nimic ,am lasat numai durerea mea,
ma sfasie tipand incontinuu.

Daca,am pierdut ,tot o iau de la capat
halal caracter ai daca mi-ai trantit in fata : nu mai pot continua ,imi pare rau .

Ai vrut sa plec,am plecat-un office clasic.
      

                                                                       P.s- am ajuns departe .

2 comentarii:

  1. just (unjust4u@yahoo.com)29 decembrie 2010 la 13:01

    si uite cum tot pleci si pleci... viata ta in ultima vreme e o plecare continua si atit de intensa incit nici nu poti sa iei in seama lucrurile frumoase (sau dragutze?) pe care le-ai putea avea...
    oricit de trista e experienta plecarii, tie pare sa-ti faca oarecum placere... sau poate gresesc?... si ironia e ca plecare si placere se scriu cu aceleasi litere: una e o anagrama a celeilalte...

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm, stii vorba aia ''daca voi nu ma vreti, eu va vreau''. De acum, nu mai pleca pt ca vrea el ;)

    RăspundețiȘtergere