vineri, 16 noiembrie 2018

Ce aduce spiritul Sărbătorilor,



               Cu toți am început să simțim o bucurie în suflet, e prezent în aer acel sentiment de iarnă și Crăciun, sărbători, cadouri, frig, ciocolata caldă cu scorțișoară, astfel ușor dar sigur intrăm în atmosfera Sărbătorilor de iarnă.

               Decembrie e luna cea mai adorată din an, personal vorbind. Astfel m-am gândit să vă ofer niște ideei legate de ornarea/decorarea bradului de Crăciun, băjbăind pe net am dat de niște poze care pe mine clar mă vor ajuta la împodobirea bradului anul acest, așa că sper să vă ajute și pe voi.








       












                    Doar privind aceste poze starea mea de spirit s-a schimbat, m-am simțit mai nerăbdătoare, mai destinsă și optimistă. Sunt de părere că deși petrecem diferit sărbătorile de iarnă, sentimentele sunt aceleași. 
  
                     Anul acesta mi-am propus să fac/creez niște decorațiuni pentru casă, sunt pe net o grămadă de videoclipuri pe această temă. Voi ce părere aveți de Homemade Christmas decorations? Ai o altă satisfacție în comparație cu mersul la Mall și luând totul de-gata. 








              În materie de culori, voi ce preferați? Clasicul alb&roșu? sau argintiul/auriul cu alb? Ambele variante arată genial, îmi plac în aceeași măsură.


              Ce aduce spiritul sărbătorilor pentru voi? Pentru mine aduce veselie, familia aproape, bunătate, cadouri de la persoane dragi, bucuria de a putea oferi dragoste, iubire și amintiri.





                       P.s.  Vă doresc spor! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu