luni, 1 decembrie 2014

Jocuri distractive





            Oricine a jucat sau joacă , online diferite joculețe distractive . Este funny și te ajută , să mai uiți de zilele proaste de la job . Personal consider această activitate relaxantă . De multe ori se întâmplă să intru pe net și să caut tot felul de joculțe distractive , uneori vreau să fiu ospătăriță , cu propriul Restaurant . Mă și amuz teribil când nu reușesc să debarasez în timp util mesele . Alteori îmi place să machiez modelele din joc , aici trebuie să recunosc că de multe ori mai căutam modele de make-up și pentru mine .

             Nu este rușinos să te relaxezi așa din când în când , indiferent de vârstă . Soțul meu pierde ore relaxîndu-se asa . La el e vorba de curse , masini , lupte nu glumă . Ficare le stie pe ale lui și are gusturile sale în materie de orice .

              Ori de câte ori vreau să închei seara frumos intru pe net , și caut Ancora jocuri pentru fetițe  , apoi sunt captivă în lumea lor minunată pentru câteva ore bune . Până și melodiile de pe fundalul acestor jocuri este plăcut și cum e normal , copilăresc . Din când în când mă lupt cu nepoțica mea pe calculator , îi place mai mult al nostru pentru ca e mai mare față de ce are ea casa . Apropo de ea ...

              Nepoțica mea este înnebunită după jocuri cu Dora sirena cea frumoasă  , îmi place când o văd așa fericită și extrem de concentrată acolo . Cu mânuțele ei umblă acolo și se joacă foarte frumos . Într-un fel cred că micile joculețe îi și ajută pe cei mici . Cumva sora mea a învățat-o pe cea mică să fie ordonată , are program la jucat pe calculator . Atunci când se face programul de joacă , neapărat jucariile trebuie să fie , cumva fix în cutiuța lor . Iar cea mică a prins ideea .

             Cei mici stiți cum sunt , aruncă jucariile peste tot , nu contează pentru ei . Așa că surioara mea a învățat-o , atâta timp cat jucariile stau acolo unde le este locul , micuța se poate juca cele câteva ore alocate pe zi  la calculator . Ceea ce mie mi se pare extraordinar . Distractiv însă și constructiv .

             Majoritatea mămicilor practică varianta aceasta . Ca să dezvălui acum un mic secret , uneori Duminica mă trezesc înaintea soțului ca să fiu prima la calculator . Fiindcă , dacă se trezește el primul , e clar ca vreo două ore nu mai am acces.  Copii suntem mereu , chiar și după o zi grea la servici , chiar și intr-o zi
liberă .

            Dragile mele vă pup și vă doresc o seară cât mai liniștită și mai , animată . Pupici

Un comentariu: