miercuri, 5 noiembrie 2014

Surpriza de la Bijoux





              Astazi , vreau sa va povestesc despre o persoana draga mie , pe care am ''cunoscut-o '' virtual prin intermediul Blog-ului . Este vorba despre Alina , persoana din spatele .facebook.com/justpink , am purtat cateva discutii pe Facebook , vreau sa ii urez inca odata Sarcina usoara , deoarece Alina in curand va deveni mamica .

              In urma cu 3 zile Alina ma surprinde printr-un mesaj in care imi spune ca vrea sa imi trimita ceva . Totul a fost o surpriza pana azi cand am mers la Posta . Eu am vazut pe pagina sa ce minunatii face . Cum am spus-o mereu sunt fan produse Bio si bijuterii handmade . Apreciez si respect persoanele ce au aceasta calitate si o imaginatie atat de bogata . 


            Alina draga mea , iti multumesc pentru cadoul frumos . Sunt extrem de incantata de ele si le voi purta cu placere si mare drag .  Ma bucur ca imi esti alaturi si vreau sa stii ca m-ai facut fericita prin gestul tau . 




            Pe Alina o puteti gasi si pe Blog : http://justpink5007.blogspot.ro/   . Consider ca merita sa intrati si sa o sustineti . Face o treaba excelenta si este  extrem de dedicata . 






               Alina , te pup si ma bucur ca am avut ocazia sa ne cunostem , chiar si asa virtual . Poate in viitorul apropiat ne vom intalni la o cafea / ceai . 


4 comentarii:

  1. Oficial m-ai facut sa imi dea lacrimile de emotie, pe bune, sper sa ne vedem chiar mi-ar face placere, ma bucur enorm ca iti plac si sper sa te bucuri de ele :* :* :* ma bucur tare mult ca am ocazia sa ma numar printre persoanele care te cunosc si asa virtual. :* :* :* :* esti super. Pupici multi

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,

    Ma numesc Bitu Mihai si vreau sa te anunt ca au inceput inscrierile pentru concursul organizat de Mediapress Advertising SRL cu premii in valoare de 900 euro ( Locul 1 – 500 euro, Locul 2 – 300 euro, Locul 3 – 100 euro) si am fi onorati sa te numeri printer participantii la concursul nostru.

    In data de 10 decembrie vom da startul pentru publicarea de articole, asa ca nu mai este mult timp in care sa te poti inscribe la concurs.

    Pentru ati putea creea cont, trebuie sa intri pe www.bloghub.ro , platforma dezvoltata de noi pentru a putea organiza concursuri pentru bloggeri cat mai corect si cu o jurizare cat mai transparenta.

    Te asteptam sa te inscrii !



    Multumim !

    Bitu Mihai,
    SEO - Mediapress Advertising

    RăspundețiȘtergere