sâmbătă, 2 august 2014

Face Primer Deborah






    

          In materie de Primer pentru fata , aleg intotdeauna Deborah , de ce? Pentru ca este unul din cele mai eficiente , pentru tenul meu . 

         Primerele pentru fata sunt create , pentru a fi aplicate sub fondul de ten / pudra , anticearcan , corector si fard . Au un rol foarte important in netezirea pielii , umplu finiile fine si fac ca machiajul nostru sa reziste mai bine si mai mult . 

        Primer sau baza de machiaj , este produsul ce asigura rezistenta machiajului pe toata durata zilei , protejeaza pielea si ascunde imperfectiunile tenului plus el ajuta la absorbirea celorlalte produse corect . 






     


          
               Primerul Debby Radiance de la Deborah , este produsul minune pentru mine . Vine intr-o cantitate de 20 ml , insa trebuie sa precizez ca nu il folosesc zi de zi . Doar atunci cand am un eveniment special sau o iesire ce se prelungeste ori atunci cand  pozez , fiindca am nevoie de o rezistenta mai crescuta a machiajului .  
              Este recomandat pentru toate tipurile de ten , cu extract de Lychees ( fructe , originale din China ) cu multiple beneficii . Produs testat dermatologic . 


      INGREDIENTE :  







       
             Imi place acest primer deoarece nu are textura aceea obisnuita ( nisipoasa ) , am mai testat cateva si ma deranja acest aspect . Miroase foarte bine , nu ma asteptam , iar culoare sa este roz . 

             Se absoarbe rapid in piele si aplicarea se face comod , nu trebuie un masaj sanatos , pur si simplu prin miscari usoare . Parfumul sau persista . 

           Diferenta de la cer la pamant intr-un un look realizat cu primer si unul fara . Rezistenta mare , eu muncesc 10 ore pe zi , ori de cate ori il folosesc machiajul ramane la fel , cand ajung seara . Nu permite transferul produselor . 

           Dupa ce este aplicat tenul devine mat si liniile fine sunt umplute . Pielea este fina si catifelata . Se intinde foarte bine , nu necesita gramaj mare . In pozele de mai sus , este prezentata cantitatea pentru o , utilizare . 

           Am ajuns in posesia lui printr-o prietena , vine din Italia acest primer , acum ca este pe terminate , am incercat o cautare online insa nu am dat de el . Nu stiu sa va spun de unde s-ar putea achizitiona la noi , mai caut si revin cu Update . Pretul sau in afara este de aproximativ 15 Eur ( 60 Ron ) .




                       Voi folositi primer pentru fata ? De la ce brand-uri ?  Pupici .

12 comentarii:

  1. Eu nu folosesc un primer special, folosesc o crema ca baza de machiaj. Acesta arata foarte bine! Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristinica , cateodata si eu folosesc ca baza de machiaj crema de zi / crema hidratanta sau crema cu SPF , insa ori de cate ori vreau ca machiajul sa reziste mai mult , folosesc un primer ! :* pupici ~!

      Ștergere
  2. Eu folosesc unul de la rimel si imi place...imi face fata atat de catifelataaa♡♡♡ si cred ca am dat 20 de lei pe 1001cosmetice. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce fenomen e si cu site-ul aceste 1001cosmetice ~ am tot auzit de el insa niciodata nu am achizitionat nimic ! Cred ca poti achizitiona si online nu ?

      Ștergere
  3. Pare foarte interesant si cred ca ne-am intelege bine. Folosesc destul des primer, mai ales acum vara... insa acum am unul din Sephora cu care ma inteleg bine si unul de la Estee Lauder care imi place destul de mult!

    Kisses,
    http://tainafrumusetii.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea dar ce brand-uri frumoase ai enumerat !
      Eu am folosit ceva de la Avon , Oriflame si nu am fost prea incantata , astfel am ajuns la acesta insa niciodata nu mai gandit ca o sa imi placa atat demult si voi face o , obisnuinta din al folosi , in primul rand m'a atras cu faptul ca textura nu este nisipoasa - de aici a inceput totul !

      Ștergere
    2. Le-am prins pe amandoua la reduceri, ce-i drept. Unde gasesc produse Deborah? Chiar as vrea sa il incerc :*

      Ștergere
    3. Draga mea , le poti gasi pe aoro.ro . In general online mai mult - eu pe acest primer l-am primit din Italia de la o prietena , insa ma uitam zilele trecute pe cateva site-uri si l-am zarit pe aoro !

      Ștergere
  4. Ghizdavu iuliana simona ;recunosc ca nu am folosit asa ceva ,dar imi pare bine ca am avut ocazia sa citesc despre acest produs de la cineva care la folosit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur foarte mult Iuliana !
      Nu spun ca primer-ul de fata trebuie folosit zilnic , eu nu o fac ! Insa ori de cate ori am o iesire / eveniment mai special , atunci apelez cu mare incredere la acesta ! Pupici

      Ștergere
  5. Nu prea folosesc primer, nu am niciunul din pacate. Deobicei crema hidratanta imi este ca si baza de machiaj. Acesta pare foarte dragut, acea culoare roz ma atrage :) Mi-as dori sa il incerc, dar daca spui ca se gaseste greu, sigur nu am sanse :(

    http://corinabadescublog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da , se gaseste cam greu , eu l-am primit de la o prietena din Italia , insa intr-un timp l-am vazut pe site-ul Aoro.ro . Nici eu nu il folosesc des , pentru ca nu am timp dimineata , ptr el . Insa atunci cand am nevoie de rezistenta maxima , apelez la acesta .

      Ștergere