vineri, 24 ianuarie 2014

Paleta quatro Avon

                    Azi vorbim despre Avon si paleta mea quatro , ce ma atras la ea , ambalajul , cutiuta din plastit atat de bine structurata ,foarte rezistenta si oglinda din interior destul de mare plus ca nuantele pareau pigmentate iar descrierea facea totul minunat . Are ceva timp de cand sta in colectia mea , folosita nu prea este din cauza pigmentilor sai inexistenti .
            Asa arata paletuta se numeste True color muse  , are 4 nuante si un aplicator, , oglinda si un mecanism interesant de ,deschidere , are un butonas pe care apesi si se deschide  paleta , nimic de reprosat pana aici , insa la aplicare culorile nu sunt asa cum arata , par interesante si mi-au placut din cauza asta am si ales combinatie . La inceput am crezut ca e din cauza aplicatorului si am incercat diverse pensule dar era faceam mai rau , asa ca am revenit la aplicatorul din dotare , doar cu el se observa cate ceva . Cu timpul am ajuns sa o folosesc doar atunci cand vreau sa par nemachiata dar totusi sa fiu machiata si in speranta ca o voi consuma odata. 

        La swatch arata impecabil , deoarece este o cantitate mare , asta este secretul sa incarci foarte mult , pe pleoapa ar trebuie sa aplici de 3 ori sau chiar mai bine , blenduiesti pana faci febra . Nuanta de verde si bleu au viitor celelalte doua nicio sansa , imi pare foarte rau , dar cu acest produs se lucreaza greu si atunci il evit pe cat de'mult posibil . 
Asta este rezultatul final ,cam asa se vede si pe pleoape ( adica nu prea se vede ) . As fi recunoascatoare daca mi-ati impartasi experienta voastra cu acesta paleta Avon , sunt curioasa cum a functionat pentru voi .O seara minunata va doresc si sper ca acest review sa ajute intr-un fel . Pupici dragile mele !

2 comentarii:

  1. Nu am o astfel de paleta, pentru ca am primit farduri Avon cadou si nu am prea fost multumita de ele, din acelasi motiv: nu se vad pe pleoape si atunci eu nu mi-am cumparat.Pacat de culorile care arata bine in cutie. Daca aplici un primer pentru ochi inainte, tot nu se vad, macar cat de cat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu o am decat pe asta :( si clar nu voi mai cumpara . Da stiu , nu ai cum sa lucrezi cu o astfel de paleta/ fard . Si eu am incercat toate variantele si cu primer si fara / cu aplicatorul ei , cu pensule diferite - rezultat 0

    RăspundețiȘtergere