vineri, 22 aprilie 2011

acum incerc sa te prind....

iubire.dragoste.emotii pe care se pare ca le stim cu toti.Cine se gandea ca se poate spulbera o iubire rupta din filme.Cand diminetile dispareau intr-o secunda ,eram numai noi doi si soarele.Am petrecut atatea nopti albe,luna aparea numai atunci cand plecai.

sufletul meu il tin ascuns, l-am acoperit cu o esarfa, pentru ca nu vreau sa simta, sa vada cum a trecut timpul si mie tot nu imi trece.noptile sunt mult prea negre.

Timpul arde zile din viata mea, de cand ai plecat nu te mai tin de mana dar esti in fata mea am incercat sa te ating acum incerc sa te prind.........si eu inca ma gandesc la tine 11 ore din 12.E multa durere nici pe departe bine,cand ai plecat l-ai luat cu tine.Nici tu nu poti sa treci peste , nu te minti.


Ma doare foarte tare ,toate imi amintesc de tine , copacii, straziile,blocurile.Un pom , o banca,eu tu - noi.Dupa multe cosmarurii ,dupa ce m-ai alungat din paradis-dar la aceeasi banca si la acelasi pom eu te astept inca pentru ca sunt aceeasi fata.


            P.s. - ploua peste magnolie.

11 comentarii:

  1. Eu una nu mai vreau nimic!!! Las' asa:)
    Insa bafta:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit foarte greu pe fondul intunecat dar
    totusi am inteles durerea ta si imi pare rau
    daca este reala aceasta stare a ta.
    Sarbatori fericite, Un Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca il iubesti ...mult.... prea mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. sa stii - trebuie si cate o cearta mica - nu frecvent dar ....

    RăspundețiȘtergere
  5. Cei ce se iubesc se tachineaza!
    Hristos a inviat!
    Draga mea @Haos, Pune iubirea Domnului Iisus pe
    primul loc sa poti tine curat si sfant locul
    iubirii de oameni. Insenineaza-ti sufletul si roaga-te cand ai timp. Iti urez Sarbatori Fericite ~ Manoliu

    RăspundețiȘtergere
  6. Pari trista si toate acele amintiri iti vor ramane mult timp intiparite in minte ,dar vei trece peste .

    Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Azucena , stiu , toate trec si toate vin , sarbatori fericite !

    RăspundețiȘtergere