miercuri, 27 octombrie 2010

Tie de ce iti lasa gura apa??


''Imi lasa gura apa de o batranica rotofeie care sa vina in fiecare zi acasa, sa imi gateasca, sa poarte rochii inflorate ,pana la glezne si sa ii miroasa mainile a faina si a lamaie.Sa aiba fata rotunda si tenul dospit,ochii mari şi rotunzi si voce blanda cu care sa strige:”Masa ii gata!”.Sa puna servetele ,flori ,si o fata de masa apretata ,iar mancarea sa fie intotdeauna calda si gustoasa.
Imi mai lasa gura apa de un prieten domol cu pistrui  si alunite,care sa imi spuna frumos: “merrci cristinuta”.Eu sa ii zic: nu ai pentru ce Bogdan” si sa imi aduc aminte de parfum( Kevin Clain) sau sa il întreb daca îi plac pietrele?Sa ne plimbam seara si sa ma intrebe de ce zambesc rar si atunci sa il rog sa ma ia in brate caci mi-e frig.Sa ii pun sa imi zica povesti inainte sa adorm si sa imi faca masaj,iar de dimineata sa stie ca trebuie sa plece si ca ii mulţumesc.''

Imi lasa gura apa si de mers prin magazineiîn fiecare zi,de un portofel care nu se golete niciodata si care nu stramba din nas la a patra pereche de blugi sau la a cincea esarfa,la bluze sper sa fie mai indulgent.Sa imi faca cu ochiul la fiecare vitrina sugerandu-mi ca inca e doldora de monezi si hartii pregatite sa iasa in lume si sa intre si in magazinele pentru bebelusi desi stie ca nu vom cumpara nimic,inca.

Imi lasa gura apa si de anumiti oameni insa nu întotdeauna si lor de mine.

Un comentariu:

  1. Anul trecut am mers la o batrana (cred ca avea in jur de 83 ani), locuia singura(asa cum probabil vom ajunge si noi), in camera ei totul lucea de curatenie, rufele erau calcate impecabil, mirosea a levantica si privirea ei stralucea, am simtit-o tanara, nu-si arata varsta...
    Noi vom mai avea taria sa fim la fel???

    RăspundețiȘtergere