sâmbătă, 17 noiembrie 2018

Săracul Black Friday!






             După cum știți pe 16 noiembrie a fost vestitul Black Friday, la noi e slab, este arhicunoscut că toți comercianții măresc prețurile cu o zi înainte de B.F iar în ziua cu pricina prețul este defapt același dar na......nu dezbat practica comercianților că nu sunt eu în măsură și părerea mea oricum nu ar conta.

             De ce postarea are acest titlu? pentru că de minunatul B.F nu am achiziționat un produs, mai exact un parfum.


           Descrierea de pe site a parfumul sună cam așa- Nina Ricci Nina este un parfum senzual care imbina luxul francez, carisma, senzualitatea si tandretea. Combinatia unica dulce-amara a parfumului Nina va stimuleaza simturile. Parfumul Nina este un parfum pozitiv, sticla avand forma unui mar. Notele sale romantice si jucause o sa va cucereasca.

Compozitie:
  • Note varf: citrice, in principal lamaie calabria;
  • Note de mijloc: vanilie, praline, maracuja, bujor;
  • Note baza: cedru, mosc alb, lemn de mar.
                        
             Demult am pus ochii pe acest parfum, datorită reclamei și feedback-ul favorabil însă eu nu sunt fan arome florale, dulci. Merg pe parfumurile tari, impunătoare, mosc în concentrație mare, tutun și ambră iar Nina are vanilie, bujor, praline, faptul că totusi am ales această combinție mă surprinde și pe mine, abia aștep să ajungă și să intru în contact cu dulcegăria asta.

             Este recomandat ca și parfum de primăvară-vară eu am ales să îl iau iarna, cu toate că am avut de unde alege, paleta
de parfumuri fu largă, m-am învârtit pe lângă un Cacharel- Amor amor un Jimmy Choo și Nina Ricci. Cacharel-ul l-am avut de nenumărate ori este minunat. Jimmy C. a mai fost pe wishlist la fel la N.R. Departajarea a fost facută de preț, nu am fost dispusă să cheltui foarte mult. 






               Acum aștep să ajungă comanda să testez parfum și să revin cu păreri. Care este părerea ta despre parfumul Nina Ricci?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu