joi, 13 noiembrie 2014

In slujba sanatatii cu ajutorul naturii - Himalaya Herbals





              Despre Himalaya Herbals stiam ca produs un balsam de buze exceptional , creme de maini , pasta de dinti , sapunele minunate si Gama de sampoane . Ce nu stiam eu este faptul ca ei au lansat si produsele ce combat raceala , gripa , durerile in gat si durerile de natura reumatismala . 

             De curand m-au surprins cu un pachetel minune - asa ii spune sotul meu . Am descoperit cateva produse de care si eu si sotul meu am devenit dependenti . 




                  Astazi va povestesc despre Koflet , Decongestionantul nazal si Rumalaya . Produsele Himalaya fie ca ne referim la cele cosmetice sau suplimentele alimentare au la baza ingrediente 100% naturale , cultivate organic , fara pesticide . 




              Schimbarea de anotimp aduce raceala , nas infundat , dureri articulare si tuse . Familia mea nu a scapat de acesti monstruleti , fata de anul trecut acum am avut niste aliati de incredere . 

              Koflet by Himalaya Herbals este un supliment alimentar din extracte vegetale , are efect benefic in tuse productiva , cat si in tuse seaca . Plantele din compozitie contin substante bioactive cu proprietati expectorante si mucolitice , reducand vascozitatea secretiilor bronsice si favorizand expectoratia. 

            Koflet are si actiune antitusiva , reducand iritatia mucoasei si spasmul bronsic , are proprietati antialergice , antimicrobiene si imunostimulatoare , care ajuta la calmarea tusei . 


           ADMINISTRARE : 

         Pentru obtinerea unor rezultate favorabile asupra starii de sanatate , acest supliment alimentar se poate administra astfel : copii -  o lingurita de 3-4 ori pe zi , adulti 1-2 lingurite de 3-4 ori pe zi . A nu se depasi doza zilnica recomandata . 


           PRECAUTII : 

       Nu se recomanda in perioada de sarcina si persoanelor suferinde de diabet . 




        Flaconul are 100 ml , textura usoare , miros medicinal si culoare maro inchis . Contine miere purificata , rasina , extracte de vita de vie ( fructe ) , nucsoara , lemn dulce , apa purificata , scortisor , piper negru , aluna de Malabar si busuioc indian . 


        In concluzie ne-am facut treaba cu el , am scapat de tuse si de durerile in gat . Pretul sau este de doar 21 Ron .  Noua ne-a placut si vi-l recomandam cu drag . 





              Urmatorul produs folosit in exces de noi a fost Cold Refiel Balm , decongestionantul nazal . Acesta cutiuta mica si draguta face minuni , desfunda nasul in raceli si sinuzite . Este produsul preferat al sotului , are perioade cand sinuzia lui isi face de cap si nu reusea sa ii faca fata . De cand a inceput sa foloseasca acest produs lucrurile sunt perfecte . 




          PROPRIETATILE PRODUSULUI : 


          Decongestionantul nazal contine uleiuri esentiale de Menta , Camfor si Eucalipt . Aceste ingrediente naturale ajuta la desfundarea cailor respiratorii si alina durerile de cap asociate cu raceala si nasul infundat . 


             INGREDIENTE : 


          Fiecare gram contine uleiuri de menta 50 mg , Camfor 50 mg , Eucalipt 50 mg , Pinus roxburghii 40 mg si Nutmeg 10 mg . 


            MOD DE UTILIZARE : 

     
       Se aplica local , sub nas si pe frunte . Doar pentru us extern . Se evita contactul cu ochii , mucoasa si iritatiile . 


        Textura gelatinoasa , culoare galbuie . Miroase foarte bine , este mentolata si placuta . Desfunta nasul instantaneu . 




              Cred ca acest produs nu trebuie sa lipseasca din casa nimanui . Pretul sau este de 13 Ron , foarte accesibil si foarte bun . 

             Pentru mai multe informatii si pentru a descoperi toate produsele Himalaya Herbals va invit sa le accesati site-ul : www.hboutique.ro  . 




               Rumalaya Gel - este un produs pe baza de plante ce ajuta la reducerea sensibilitatii dureroase si a inflamatiilor de natura reumatismala , amelioreaza durerile asociate cu artrozele , scade rigiditatea articulara si imbunatateste mobilitatea . 

               Datorita acestor proprietati Rumalaya gel , este recomandat in : 

- dureri musculare si articulare de origine inflamatorie sau traumatica 

- artroze 

- spondiloza cervicala sau lombara 

- luxatii . 


         Se aplica o cantitate mica pe zona afectata prin masaj . Se recomanda utilizarea de 2 ori pe zi . Doar pentru uz extern . 


         Produsul nu este indicat atunci cand vorbim de rani si leziuni deschise . Trebuie evitat contactul cu ochii si cu mucoasele . Produsul poate fi folosit de adulti si de copii peste 5 ani . 


          * * * Ceva exceptional la acest produs - nu are efecte secundare , de ce ? Pentru ca ingredientele naturale din compozitia sa fac din Rumalaya gel un produs eficient , fara efecte secundare . 

             * Nu refrigerati !!




              Noi l-am folosit in special pentru incheieturi . Genunchi , maini , picioare , spate . Oriunde am simtit nevoia si ori de cate ori ne-am confruntat cu astfel de dureri . Soacra mea avea probleme cu ceafa , gatul , nu stia ce sa mai foloseasca , asa ca eu intr-o zi am mers la ea si i-am oferit flaconul de Rumalaya gel , stiti ce sa intamplat ??  Era sa raman fara el :) . Este minunat si da rezultate imediat . Poate nu o sa ma credeti dar pretul lui este de numai 13 Ron . Aleluia !!


                                           Pupici dragile mele . Pe curand ! 

2 comentarii:

  1. de cand ma tin sa incerc si eu un sampon de la himalaya, si nici pana acum nu am facut-o :)) interesante produse, sa le folosesti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu va suparati cold relief balm himalaya ii bun si pentru copii? Am o fetita de 4 anisori si are nasucu infundat. Va multumesc

    RăspundețiȘtergere