duminică, 14 septembrie 2014

Kit-ul pentru vacanta








     Ca in fiecare inceput de Toamna eu impreuna cu sotul meu ne rezervam trei zile , doar pentru noi , si cum era de asteptat anul acesta am ales muntele . Ne-am hotarat sa petrecem weekend-ul viitor la munte , odata cu aceasta escapada am primit sarcina sa fac bagajele , ceea ce imi place teribil demult . 

     Postarea de astazi este despre ce produse cosmetice si de ingrijire voi lua cu mine , ma gandesc ca nu va intereseaza camioneta de haine pe care o voi cara dupa mine :) , asa ca ma rezum la cosmetice .





       Pentru prima zi , ziua de plecare am ales o tinuta lejera formata dintr-o rochita vernil , foarte usoara si vaporoasa , asta pentru ca imi voi petrece mare parte din zi in masina . Pentru hidratare merg pe mana Nivea , este brand-ul meu de suflet ce imi satisface nevoile majore din anotimpul de Toamna , atunci cand tenul / pielea mea are nevoie maxima de ingrijire . Asa ca am Crema in ambele variante . full-size and mini-size .





       Am ales pentru ziua urmatoare , un luciu de buze Flormar , apa termala Vichy ( de care sunt ne'despartita ) si pentru dimineata si seara , fie baie fie doar un dus rapid am Nivea supreme touch , cu Magnolie si Macadamia Oil , miroase exceptional . Il gasiti aici : supreme touch cream oil .



         Doua din preferatele mele , Aqua effect si make up starter , nu pot incepe niciun machiaj fara ele . 





        Sotul meu de cand a descoperit acesta minune de gel de dus , mi-a spus ca nu mai vrea altceva . Este si el fan Nivea . Ce are atat de special acest gel de dus , va puteti documentat de aici : Gel de dus pure impact  .






           Cum era si normal , din bagaj nu puteau lipsi Apa  micelara  3 in 1 si BB Cream-ul Nivea , aceste produse ma completeaza si mi se par perfecte pentru Toamna , ofera tenului ingriirea de care are nevoie , le puteti gasi pe site-ul Nivea : AICI . 

           Apa micelara , se poate gasi aici : 3 in 1 apa micelara , am descoperit-o de putin timp , si ca sa fiu sincera cu voi , am achizitionata deoarece blogosfera era impanzita de recenzii , haul-uri , review-uri , impresii , parerii etc etc , mi-a starnit curiozitatea fiind un produs destul de controversat , citeam ba o recenzie pro ba una contra , asa ca mi-am dorit sa am parerea proprie asupra produsului . Iar in curand am sa va impartasesc si voua gandurile mele asupra ei .

           BB Cream-ul este un produs bunicel , fiind mai mult o crema coloranta sa nu va imaginati ca este un fond de ten cu acoperire uriase , pentru ca nu este asa . Acest produs pentru mine , in special in acest anotimp , cand vreme se schimba , temperatura la fel ma ajuta enorm sa am grija de tenul meu , sa il protejez si un alt avantaj este acela ca se aplica super usor , rezista o mare parte din zi si este foarte hidratant , exact ca si o crema de zi . Daca sunteti curioase in legatura cu BB Cream-ul , va invit sa citit mai multe detalii si sa va informati pe site : http://www.nivea.ro/Produse/Ingrijirea-tenului/bb-cream/NIVEA-BB-cream-5in1-crema-hidratanta-infrumusetare-ten-deschis . 





         Un alt produs preferat tot din Gama Nivea este blush-ul , nu pot finaliza niciun machiaj fara el , am spus-o si am sa o mai spun il ador . 





         Era imposibil ca sa nu apara si Bifazicul Nivea in peisaj . Nu are rost sa mai scriu niciun cuvintel , deoarece cred ca stie toata lumea ca eu il iubesc , este produsul pe care il recumpar si in vise . Nu am gasit nimic care sa poate macar concura cu el da pai sa il pot inlocui , niciodata . Pe langa el am si dischetele demachiante si o emulsie hidratanta si demachianta de la Farmec , gerovital . 





          Fond de ten Deborah si iluminantul de corp de la Flormar , ma ajuta sa dau impresia ca bronzul meu este perfect . 





           Am pitit in bagaj si o pudra , eye liner-ul benefit si o mini paletuta de farduri de la E.l.f . Culorile din paleta pentru mine sunt in tentinta cu vremea si maro-ul este preferatul . 





             Ultimile produse , in materie de make-ul sunt un ruj de la Farmasi si Mascara L'Oreal , nu pot sta fara mascara iar rujul are doua intrebuintari , este hidratanta si atunci tine loc si de balsam insa e si ruj , culoare este vesela si ma binedispune . 



      Cu aceasta postare particip la Concursul organizat de Nivea impreuna cu blogul Lui Katynelkatynel.com , carei tin sa ii multumesc pentru aceasta oportunitate . 

       Multumesc Nivea pentru bucuria de a fi clientul vostru , mereu ne intampinati cu produse de calitate si potrivite oricarui tip de ten / piele . 

     Pupici dragile mele si sper ca aceasta postare sa fie o sursa de inspiratie . Seara minunata . 

2 comentarii: